Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Назва: Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти
Автори: Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Попова, Г.В.
Popova, H.V.
Ключові слова: LMS MOODLE
gamification
геймификация
гейміфікація
Дата публікації: 16-тра-2019
Видавництво: Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку
Бібліографічний опис: Волошинов С.А. Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти / A. Ю. Юрженко, С. А. Волошинов, Г. В. Попова. // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку». – 2019. – С. 132–135.
Серія/номер: УДК 378.147;
Короткий огляд (реферат): Використання новітніх технологій, електронних курсів, зумовило потребу їх удосконалення. Тому, запозичення ігрових методик, гейміфікований підхід є ефективною методикою, яка підвищує мотивацію, інтерактивність, залучення до процесу навчання тощо. В умовах професійної освіти підготовка до олімпіади з англійської мови розвиває у студентів критичне мислення, готує до дій у нестандартних ситуаціях.
Опис: Міжнародна науково-практична конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_MOODLE.pdf786.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.