Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80
Назва: | Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти |
Автори: | Юрженко, А.Ю. Yurzhenko, A.Y. Волошинов, С.А. Voloshynov, S.A. Попова, Г.В. Popova, H.V. |
Ключові слова: | LMS MOODLE gamification геймификация гейміфікація |
Дата публікації: | 16-тра-2019 |
Видавництво: | Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку |
Бібліографічний опис: | Волошинов С.А. Використання гейміфікованого підходу для створення електронного курсу «Підготовка до олімпіади з англійської мови» у LMS MOODLE в умовах дуальної освіти / A. Ю. Юрженко, С. А. Волошинов, Г. В. Попова. // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Водний транспорт: сучасний стан та перспективи розвитку». – 2019. – С. 132–135. |
Серія/номер: | УДК 378.147; |
Короткий огляд (реферат): | Використання новітніх технологій, електронних курсів, зумовило потребу їх удосконалення. Тому, запозичення ігрових методик, гейміфікований підхід є ефективною методикою, яка підвищує мотивацію, інтерактивність, залучення до процесу навчання тощо. В умовах професійної освіти підготовка до олімпіади з англійської мови розвиває у студентів критичне мислення, готує до дій у нестандартних ситуаціях. |
Опис: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/80 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_MOODLE.pdf | 786.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.