Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Г.В. | - |
dc.contributor.author | Popova, H.V. | - |
dc.contributor.author | Волошинов, С.А. | - |
dc.contributor.author | Voloshynov, S.A. | - |
dc.contributor.author | Юрженко, А.Ю. | - |
dc.contributor.author | Yurzhenko, A.Y. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-30T12:08:42Z | - |
dc.date.available | 2020-01-30T12:08:42Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності.Укладачі: Волошинов С.А, Попова Г.В., Юрженко А.Ю. - Херсон: ХДМА. - 30 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701 | - |
dc.description.abstract | Дані методичні рекомендації розроблені для викладачів ХДМА, що використовують технології електронного навчання та можуть бути корисними аспірантам та іншим співробітникам ХДМА, які беруть участь у розробці електронних курсів навчальних дисциплін. Методичні рекомендації розроблені із використанням елементів доповненої реальності у вигляді QR кодів із посиланням до інструкцій-скрінкастів (відео). Метою методичних рекомендацій є допомога викладачам у розробці та впровадженні електронних курсів, а також використання компетентнісного підходу в освітньому процесі. Данные методические рекомендации разработаны для преподавателей ХГМА, использующих технологии электронного обучения и могут быть полезными аспирантам и другим сотрудникам ХГМА, которые участвуют в разработке электронных курсов учебных дисциплин. Методические рекомендации разработаны с использованием элементов дополненной реальности в виде QR кодов со ссылкой на инструкции-скринкасты (видео). Целью методических рекомендаций является помощь преподавателям в разработке и внедрении электронных курсов, а также использование компетентностного подхода в образовательном процессе. These methodological recommendations are designed for KSMA teachers who use eLearning technologies and may be useful for graduate students and other KSMA staff involved in the development of e-courses. Methodological recommendations were developed using augmented reality elements in the form of QR codes with a link to the screencast instructions (video). The purpose of the methodological recommendations is to assist teachers in the development and implementation of e-courses, as well as the use of a competency-based approach in the educational process. | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.subject | LMS Moodle | uk_UA |
dc.subject | репозитарій компетентностей | uk_UA |
dc.subject | Competency Framework | uk_UA |
dc.title | Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності | uk_UA |
dc.title.alternative | Методические рекомендации по использованию репозитория компетентностей LMS MOODLE с применением элементов дополненной реальности. | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological recommendations on the use of LMS MOODLE Competency Framework with augmented reality | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MetodRekom3.pdf | 3.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.