Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701
Назва: Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності
Інші назви: Методические рекомендации по использованию репозитория компетентностей   LMS MOODLE с применением элементов дополненной реальности.
Methodological recommendations on the use of LMS MOODLE Competency Framework with augmented reality
Автори: Попова, Г.В.
Popova, H.V.
Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Ключові слова: LMS Moodle
репозитарій компетентностей
Competency Framework
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДМА
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності.Укладачі: Волошинов С.А, Попова Г.В., Юрженко А.Ю. - Херсон: ХДМА. - 30 с
Короткий огляд (реферат): Дані методичні рекомендації розроблені для викладачів ХДМА, що використовують технології електронного навчання та можуть бути корисними аспірантам та іншим співробітникам ХДМА, які беруть участь у розробці електронних курсів навчальних дисциплін. Методичні рекомендації розроблені із використанням елементів доповненої реальності у вигляді QR кодів із посиланням до інструкцій-скрінкастів (відео). Метою методичних рекомендацій є допомога викладачам у розробці та впровадженні електронних курсів, а також використання компетентнісного підходу в освітньому процесі. Данные методические рекомендации разработаны для преподавателей ХГМА, использующих технологии электронного обучения и могут быть полезными аспирантам и другим сотрудникам ХГМА, которые участвуют в разработке электронных курсов учебных дисциплин. Методические рекомендации разработаны с использованием элементов дополненной реальности в виде QR кодов со ссылкой на инструкции-скринкасты (видео). Целью методических рекомендаций является помощь преподавателям в разработке и внедрении электронных курсов, а также использование компетентностного подхода в образовательном процессе. These methodological recommendations are designed for KSMA teachers who use eLearning technologies and may be useful for graduate students and other KSMA staff involved in the development of e-courses. Methodological recommendations were developed using augmented reality elements in the form of QR codes with a link to the screencast instructions (video). The purpose of the methodological recommendations is to assist teachers in the development and implementation of e-courses, as well as the use of a competency-based approach in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701
Розташовується у зібраннях:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MetodRekom3.pdf3.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.