Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701
Назва: | Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності |
Інші назви: | Методические рекомендации по использованию репозитория компетентностей LMS MOODLE с применением элементов дополненной реальности. Methodological recommendations on the use of LMS MOODLE Competency Framework with augmented reality |
Автори: | Попова, Г.В. Popova, H.V. Волошинов, С.А. Voloshynov, S.A. Юрженко, А.Ю. Yurzhenko, A.Y. |
Ключові слова: | LMS Moodle репозитарій компетентностей Competency Framework |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ХДМА |
Бібліографічний опис: | Методичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності.Укладачі: Волошинов С.А, Попова Г.В., Юрженко А.Ю. - Херсон: ХДМА. - 30 с |
Короткий огляд (реферат): | Дані методичні рекомендації розроблені для викладачів ХДМА, що використовують технології електронного навчання та можуть бути корисними аспірантам та іншим співробітникам ХДМА, які беруть участь у розробці електронних курсів навчальних дисциплін. Методичні рекомендації розроблені із використанням елементів доповненої реальності у вигляді QR кодів із посиланням до інструкцій-скрінкастів (відео). Метою методичних рекомендацій є допомога викладачам у розробці та впровадженні електронних курсів, а також використання компетентнісного підходу в освітньому процесі. Данные методические рекомендации разработаны для преподавателей ХГМА, использующих технологии электронного обучения и могут быть полезными аспирантам и другим сотрудникам ХГМА, которые участвуют в разработке электронных курсов учебных дисциплин. Методические рекомендации разработаны с использованием элементов дополненной реальности в виде QR кодов со ссылкой на инструкции-скринкасты (видео). Целью методических рекомендаций является помощь преподавателям в разработке и внедрении электронных курсов, а также использование компетентностного подхода в образовательном процессе. These methodological recommendations are designed for KSMA teachers who use eLearning technologies and may be useful for graduate students and other KSMA staff involved in the development of e-courses. Methodological recommendations were developed using augmented reality elements in the form of QR codes with a link to the screencast instructions (video). The purpose of the methodological recommendations is to assist teachers in the development and implementation of e-courses, as well as the use of a competency-based approach in the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MetodRekom3.pdf | 3.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.