Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y-
dc.date.accessioned2020-01-30T12:08:42Z-
dc.date.available2020-01-30T12:08:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальності.Укладачі: Волошинов С.А, Попова Г.В., Юрженко А.Ю. - Херсон: ХДМА. - 30 сuk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/701-
dc.description.abstractДані методичні рекомендації розроблені для викладачів ХДМА, що використовують технології електронного навчання та можуть бути корисними аспірантам та іншим співробітникам ХДМА, які беруть участь у розробці електронних курсів навчальних дисциплін. Методичні рекомендації розроблені із використанням елементів доповненої реальності у вигляді QR кодів із посиланням до інструкцій-скрінкастів (відео). Метою методичних рекомендацій є допомога викладачам у розробці та впровадженні електронних курсів, а також використання компетентнісного підходу в освітньому процесі. Данные методические рекомендации разработаны для преподавателей ХГМА, использующих технологии электронного обучения и могут быть полезными аспирантам и другим сотрудникам ХГМА, которые участвуют в разработке электронных курсов учебных дисциплин. Методические рекомендации разработаны с использованием элементов дополненной реальности в виде QR кодов со ссылкой на инструкции-скринкасты (видео). Целью методических рекомендаций является помощь преподавателям в разработке и внедрении электронных курсов, а также использование компетентностного подхода в образовательном процессе. These methodological recommendations are designed for KSMA teachers who use eLearning technologies and may be useful for graduate students and other KSMA staff involved in the development of e-courses. Methodological recommendations were developed using augmented reality elements in the form of QR codes with a link to the screencast instructions (video). The purpose of the methodological recommendations is to assist teachers in the development and implementation of e-courses, as well as the use of a competency-based approach in the educational process.uk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectLMS Moodleuk_UA
dc.subjectрепозитарій компетентностейuk_UA
dc.subjectCompetency Frameworkuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації з використання репозиторія компетентностей LMS MOODLE із застосуванням елементів доповненої реальностіuk_UA
dc.title.alternativeМетодические рекомендации по использованию репозитория компетентностей   LMS MOODLE с применением элементов дополненной реальности.uk_UA
dc.title.alternativeMethodological recommendations on the use of LMS MOODLE Competency Framework with augmented realityuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MetodRekom3.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.