Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗайцева, Т.В.-
dc.contributor.authorZaytseva, T.-
dc.contributor.authorТерещенкова, О.В.-
dc.contributor.authorTereshchenkova, О.-
dc.date.accessioned2019-12-05T14:41:42Z-
dc.date.available2019-12-05T14:41:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТерещенкова О.В. Использование межпредметных связей в обучении судоводителей информационным технологиям / О.В. Терещенкова, Т.В. Зайцева // Інформаційні технології в навчальному процесі: Матеріали науково-практичної Інтернет-конференції. – Чернігів, 2015. – С. 74-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/629-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractДля посилення міжпредметних зв'язків навчальних дисциплін розроблено комплекс лабораторних робіт розв’язування завдань судноводіння з використанням електронних таблиць MS Excel. Відмінна риса таких завдань - максимальна спрямованність до предметної області судноводіння. В майбутньої професійної діяльності курсантам потрібно буде вирішувати завдання, такі як: побудувати таблиці девіації, розрахувати попередню прокладку курсу або отримати графік остійності судна. Курсанти більш мотивовані до вирішення таких завдань і працюють з великим інтересом, маючи перед собою зразок кінцевого результату. При цьому засвоєння знань і набуття навичок відбувається через активну самостійну діяльність. Для усиления межпредметных связей учебных дисциплин разработан комплекс лабораторных работ по решению задач судовождения с использованием электронных таблиц MS Excel. Отличительная черта таких заданий – максимальная привязанность к предметной области судовождения. В будущей профессиональной деятельности курсантам нужно будет решать задачи, такие как: построить таблицы девиации, рассчитать предварительную прокладку курса или получить график остойчивости загружаемого судна. Курсанты более мотивированы к решению таких заданий и работают с большим интересом, имея перед собой образец конечного результата. При этом усвоение знаний и приобретение навыков происходит через активную самостоятельную деятельность. To strengthen the intersubject communications of academic disciplines, a set of laboratory works has been developed to solve navigation problems using MS Excel spreadsheets. A distinctive feature of such tasks is maximum attachment to the subject area of navigation. In future professional activities, cadets will need to solve problems, such as: build deviation tables, calculate the preliminary course plotting, or get a stability chart for a loaded vessel. Cadets are more motivated to solve such tasks and work with great interest, having a sample of the final result. At the same time, the assimilation of knowledge and the acquisition of skills occurs through active independent activity.uk_UA
dc.language.isotruk_UA
dc.subjectСудноводійні завданняuk_UA
dc.subjectтабличний процесор Exceluk_UA
dc.subjectміжпредметні зв'язкиuk_UA
dc.subjectСудоводительские задачиuk_UA
dc.subjectтабличный процессор Exceluk_UA
dc.subjectмежпредметные связиuk_UA
dc.subjectNavigation tasksuk_UA
dc.subjectExcel spreadsheet processoruk_UA
dc.subjectintersubject communicationsuk_UA
dc.titleВикористання міжпредметних зв'язків у навчанні судноводіїв інформаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeИспользование межпредметных связей в обучении судоводителей информационным технологиямuk_UA
dc.title.alternativeThe use of intersubject communications in the training of skippers in information technologyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Tezu.pdf543.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.