Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовстокорий, О.М.-
dc.contributor.authorТовстокорый, О.Н.-
dc.contributor.authorTovstokoryi, O.-
dc.date.accessioned2019-11-18T06:59:22Z-
dc.date.available2019-11-18T06:59:22Z-
dc.date.issued2014-10-28-
dc.identifier.citationТовстокорый О.Н. Причины и закономерности перемещения полюса поворота. . . //Науковий вісник Херсонської державної морської академії: науковий журнал .Випуск №2(11). Херсон: Видавництво ХДМА, 2014 . С. 83-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/531-
dc.description.abstractУ роботі запропоновано теоретичне обґрунтування причин та закономірностей змінення положення полюсу повороту. Під час керування маневруванням оглядово-порівнювальним способом оператору здається, що обертання відбувається навколо нього, в той час, коли воно фактично відбувається навколо полюсу повороту (ПП). Це призводить до невірної оцінки відстаней до орієнтирів та створює передумови для створення аварійної ситуації. Знання причин та закономірностей переміщення ПП достовірно оцінити його положення у процесі маневрування, що вкрай важливо, особливо під час керування великими вітрильниками. Таке знання переміщення ПП може бути використаним на будь-яких суднах для підвищення точності маневрування під час виконання морських операцій. В работе предложено теоретическое обоснование причин и закономерностей изменения положения полюса поворота. При управлении маневрированием обзорно-сравнительным способом оператору кажется, что вращение происходит вокруг него, в то время когда фактически происходит вокруг полюса поворота (ПП). Это приводит к неверной оценке расстояний до ориентиров и создает предпосылки для возникновения аварийной ситуации. Знание причин и закономерностей перемещения ПП позволит достоверно оценить его положение в процессе маневрирования, что, зачастую, является крайне важным, особенно при управлении движением больших парусных судов. Такое знание перемещения ПП может быть использовано на любых судах для повышения точности управления маневрированием при морских операциях This article deals with the theoretical justification of reasons and consistent patterns of the pivot point position changing. Due to application of comparative method during ship handling it may seem to the operator that the vessel rotates around him, although in reality the vessel rotates around the pivot point (PP). It can lead to false distance assessment to landmarks and cause an emergency. The awareness of reasons and consistent patterns of PP position changing will allow to assess his position during maneuvers. This quite often becomes essential, especially during maneuvers of big sailing ships. Such knowledge of the PP position changing can be adjusted to any ships in order to increase accuracy of ship handling during operations at sea..uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 656.61.052;-
dc.subjectполюс поворотаuk_UA
dc.subjectзакономерности изменения положения ППuk_UA
dc.subjectвращающий момент суднаuk_UA
dc.subjectбезопасность маневрированияuk_UA
dc.subjectполюс поворотуuk_UA
dc.subjectзакономірності змінення положення ППuk_UA
dc.subjectобертаючий момент суднаuk_UA
dc.subjectбезпека маневруванняuk_UA
dc.subjectpivot pointuk_UA
dc.subjectreasons and consistent patterns of PP position changinguk_UA
dc.subjectturning momentum of the vesseluk_UA
dc.subjectsafety of navigationuk_UA
dc.titleПричины и закономерности перемещения полюса поворотаuk_UA
dc.title.alternativeПричини та закономірності переміщення полюсу поворотуuk_UA
dc.title.alternativeReasons and consistent patterns of changing of position of pivot pointuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра управління судном

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tovstokoryi_changing_position_pivot_point.pdf511.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.