Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/531
Назва: | Причины и закономерности перемещения полюса поворота |
Інші назви: | Причини та закономірності переміщення полюсу повороту Reasons and consistent patterns of changing of position of pivot point |
Автори: | Товстокорий, О.М. Товстокорый, О.Н. Tovstokoryi, O. |
Ключові слова: | полюс поворота закономерности изменения положения ПП вращающий момент судна безопасность маневрирования полюс повороту закономірності змінення положення ПП обертаючий момент судна безпека маневрування pivot point reasons and consistent patterns of PP position changing turning momentum of the vessel safety of navigation |
Дата публікації: | 28-жов-2014 |
Видавництво: | ХДМА |
Бібліографічний опис: | Товстокорый О.Н. Причины и закономерности перемещения полюса поворота. . . //Науковий вісник Херсонської державної морської академії: науковий журнал .Випуск №2(11). Херсон: Видавництво ХДМА, 2014 . С. 83-89. |
Серія/номер: | УДК: 656.61.052; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі запропоновано теоретичне обґрунтування причин та закономірностей змінення положення полюсу повороту. Під час керування маневруванням оглядово-порівнювальним способом оператору здається, що обертання відбувається навколо нього, в той час, коли воно фактично відбувається навколо полюсу повороту (ПП). Це призводить до невірної оцінки відстаней до орієнтирів та створює передумови для створення аварійної ситуації. Знання причин та закономірностей переміщення ПП достовірно оцінити його положення у процесі маневрування, що вкрай важливо, особливо під час керування великими вітрильниками. Таке знання переміщення ПП може бути використаним на будь-яких суднах для підвищення точності маневрування під час виконання морських операцій. В работе предложено теоретическое обоснование причин и закономерностей изменения положения полюса поворота. При управлении маневрированием обзорно-сравнительным способом оператору кажется, что вращение происходит вокруг него, в то время когда фактически происходит вокруг полюса поворота (ПП). Это приводит к неверной оценке расстояний до ориентиров и создает предпосылки для возникновения аварийной ситуации. Знание причин и закономерностей перемещения ПП позволит достоверно оценить его положение в процессе маневрирования, что, зачастую, является крайне важным, особенно при управлении движением больших парусных судов. Такое знание перемещения ПП может быть использовано на любых судах для повышения точности управления маневрированием при морских операциях This article deals with the theoretical justification of reasons and consistent patterns of the pivot point position changing. Due to application of comparative method during ship handling it may seem to the operator that the vessel rotates around him, although in reality the vessel rotates around the pivot point (PP). It can lead to false distance assessment to landmarks and cause an emergency. The awareness of reasons and consistent patterns of PP position changing will allow to assess his position during maneuvers. This quite often becomes essential, especially during maneuvers of big sailing ships. Such knowledge of the PP position changing can be adjusted to any ships in order to increase accuracy of ship handling during operations at sea.. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/531 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління судном |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tovstokoryi_changing_position_pivot_point.pdf | 511.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.