Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-11-14T12:40:33Z-
dc.date.available2019-11-14T12:40:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Теоретичні аспекти організації інформаційно-технологічного середовища професійної підготовки майбутніх морських фахівців/ С.А. Волошишнов // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. – Вип.4. – Кременчук : КрНУ, 2019. – С.11 – 19. DOI : 10.30929/1995-0519.2019.4.11-19uk_UA
dc.identifier.issn1995-0519-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/488-
dc.descriptionКатегорія Бuk_UA
dc.description.abstractНа основі аналізу широкого кола науково-педагогічних досліджень представлено авторське визначення поняття інформаційно-технологічного середовища професійної підготовки майбутніх морських фахівців як багатосуб’єктного та багатопредметного системного утворення інформаційного та технологічного забезпечення для цілеспрямованого й опосередкованого впливу на професійно-особистісний розвиток майбутнього морського фахівця, що завдяки просторовому і функціональному об'єднанню суб'єктів професійної освіти, форм, методів та засобів освітнього процесу сприяє формуванню професійної компетентності спеціалістів у галузі морського та річкового транспорту. Запропоновано його структура, що складається з освітньої, інформаційної та технологічної складових. Освітня складова виступає базовою у досягненні суб'єктом навчання (майбутній морських фахівець) поставленої освітньої мети (професійна компетентність у галузі морського та річкового транспорту); інформаційна складова пов’язана із зростаючою роллю інформації та інформаційних технологій у сучасному суспільстві й освіті та формуванням інформатичної компетентності та інформаційної культури майбутніх морських фахівців; технологічна складова є підґрунтям для розвитку їх практичних навичок, основою якої є тренажерна база та сучасні технічні засоби навчання. На основе анализа широкого круга научно-педагогических исследований представлено авторское определение понятия информационно-технологической среды профессиональной подготовки будущих морских специалистов как многосубъектного и многопредметного системного образования информационного и технологического обеспечения для целенаправленного и опосредованного влияния на профессионально-личностное развитие будущего морского специалиста, что благодаря пространственному и функциональному объединению субъектов профессионального образования, форм, методов и средств образовательного процесса способствует формированию профессиональной компетентности специалистов в области морского и речного транспорта. Предложена её структура, состоящая из образовательной, информационной и технологической составляющих. Образовательная составляющая выступает базовой в достижении субъектом обучения (будущий морских специалист) поставленной образовательной цели (профессиональная компетентность в области морского и речного транспорта); информационная составляющая связана с возрастающей ролью информации и информационных технологий в современном обществе и образовании и формированием информатической компетентности и информационной культуры будущих морских специалистов; технологическая составляющая является основой для развития их практических навыков, основой которой является тренажерный база и современные технические средства обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКрНУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : [378.091.212:656.071]:004;-
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectморські фахівціuk_UA
dc.subjectтехнологічне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectобразовательная средаuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectтехнологическое обеспечениеuk_UA
dc.subjectморские специалистыuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти організації інформаційно-технологічного середовища професійної підготовки майбутніх морських фахівцівuk_UA
dc.title.alternativeТеоретические аспекты организации информационно-технологической среды профессиональной подготовки будущих морских специалистовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Information_and_technological_environment.pdf431.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.