Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрєлковська, Л.О.-
dc.contributor.authorСтрелковская, Л.А.-
dc.contributor.authorStrelkovskaya, L.A.-
dc.date.accessioned2019-11-08T13:22:24Z-
dc.date.available2019-11-08T13:22:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationStrelkovskaya L. Ship management internal combustion engines with regard to its technical state based theory of fuzzy sets / L. Strelkovskaya // Системные технологии. – 2016. № 5(106). –С. 45-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/374-
dc.descriptionРегіональний міжвузівський збірник наукових працьuk_UA
dc.description.abstractThe paper presents a fuzzy model of determining the current status of marine internal combustion engine on the basis of criteria established by the manufacturer. Design of model and determination the optimal working conditions was carried out by Mamdani’s algorithm of fuzzy inference in Fuzzy Logic Toolbox of computing environment MATLAB. Fuzzy logic implementation allows the use of a generalized and formalized experience of a large number of experts in the field of marine diesel power plants operation, both in the creation of the rule base and for determination the current condition of the engine. В работе представлена нечеткая модель определения текущего состояния судового двигателя внутреннего сгорания на основе установленных производителем критериев. Проектирование модели и определения оптимального режима ее работы производилось по алгоритму нечёткого логического вывода Мамдани в пакете Fuzzy Logic Toolbox вычислительной среды MATLAB. Использование аппарата нечеткой логики позволяет использовать обобщенный и формализованный опыт большого числа специалистов в области эксплуатации судовых дизельных энергетических установок, как при создании базы правил, так и для определения текущего технического состояния двигателя. У роботі представлена нечітка модель визначення поточного стану суднового двигуна внутрішнього згоряння на основі встановлених виробником критеріїв. Проектування моделі і визначення оптимального режиму її роботи вироблялося за алгоритмом нечіткого логічного висновку Мамдані в пакеті Fuzzy Logic Toolbox обчислювальної середовища MATLAB. Використання апарату нечіткої логіки дозволяє використовувати узагальнений і формалізований досвід великого числа фахівців в галузі експлуатації суднових дизельних енергетичних установок, як при створенні бази правил, так і для визначення поточного технічного стану двигуна.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДніпропетровськuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 651.518:65.011.56;-
dc.subjectfuzzy logicuk_UA
dc.subjectlinguistic variableuk_UA
dc.subjectmembership functionuk_UA
dc.subjectthe definition of a technical conditionuk_UA
dc.subjectthe ship's engineuk_UA
dc.subjectнечеткая логикаuk_UA
dc.subjectлингвистическая переменнаяuk_UA
dc.subjectфункции принадлежностиuk_UA
dc.subjectопределение технического состоянияuk_UA
dc.subjectсудовой двигательuk_UA
dc.subjectнечітка логікаuk_UA
dc.subjectлінгвістична зміннаuk_UA
dc.subjectфункції приналежностіuk_UA
dc.subjectвизначення технічного стануuk_UA
dc.subjectсудновий двигунuk_UA
dc.titleShip management internal combustion engines with regard to its technical state based theory of fuzzy setsuk_UA
dc.title.alternativeУправление судовым двигателем внутреннего сгорания с учетом его технического состояния на основе теории нечетких множествuk_UA
dc.title.alternativeУправління судновим двигуном внутрішнього згоряння з урахуванням його технічного стану на основі теорії нечітких множинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strelkovskaya_linguistic_variable.pdf3.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.