Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/374
Назва: Ship management internal combustion engines with regard to its technical state based theory of fuzzy sets
Інші назви: Управление судовым двигателем внутреннего сгорания с учетом его технического состояния на основе теории нечетких множеств
Управління судновим двигуном внутрішнього згоряння з урахуванням його технічного стану на основі теорії нечітких множин
Автори: Стрєлковська, Л.О.
Стрелковская, Л.А.
Strelkovskaya, L.A.
Ключові слова: fuzzy logic
linguistic variable
membership function
the definition of a technical condition
the ship's engine
нечеткая логика
лингвистическая переменная
функции принадлежности
определение технического состояния
судовой двигатель
нечітка логіка
лінгвістична змінна
функції приналежності
визначення технічного стану
судновий двигун
Дата публікації: 2016
Видавництво: Дніпропетровськ
Бібліографічний опис: Strelkovskaya L. Ship management internal combustion engines with regard to its technical state based theory of fuzzy sets / L. Strelkovskaya // Системные технологии. – 2016. № 5(106). –С. 45-53.
Серія/номер: УДК: 651.518:65.011.56;
Короткий огляд (реферат): The paper presents a fuzzy model of determining the current status of marine internal combustion engine on the basis of criteria established by the manufacturer. Design of model and determination the optimal working conditions was carried out by Mamdani’s algorithm of fuzzy inference in Fuzzy Logic Toolbox of computing environment MATLAB. Fuzzy logic implementation allows the use of a generalized and formalized experience of a large number of experts in the field of marine diesel power plants operation, both in the creation of the rule base and for determination the current condition of the engine. В работе представлена нечеткая модель определения текущего состояния судового двигателя внутреннего сгорания на основе установленных производителем критериев. Проектирование модели и определения оптимального режима ее работы производилось по алгоритму нечёткого логического вывода Мамдани в пакете Fuzzy Logic Toolbox вычислительной среды MATLAB. Использование аппарата нечеткой логики позволяет использовать обобщенный и формализованный опыт большого числа специалистов в области эксплуатации судовых дизельных энергетических установок, как при создании базы правил, так и для определения текущего технического состояния двигателя. У роботі представлена нечітка модель визначення поточного стану суднового двигуна внутрішнього згоряння на основі встановлених виробником критеріїв. Проектування моделі і визначення оптимального режиму її роботи вироблялося за алгоритмом нечіткого логічного висновку Мамдані в пакеті Fuzzy Logic Toolbox обчислювальної середовища MATLAB. Використання апарату нечіткої логіки дозволяє використовувати узагальнений і формалізований досвід великого числа фахівців в галузі експлуатації суднових дизельних енергетичних установок, як при створенні бази правил, так і для визначення поточного технічного стану двигуна.
Опис: Регіональний міжвузівський збірник наукових праць
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/374
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strelkovskaya_linguistic_variable.pdf3.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.