Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/304
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравцова, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Kravtsova, L. | - |
dc.contributor.author | Камінська, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Каминская, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Kaminska, N. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T11:06:52Z | - |
dc.date.available | 2019-11-07T11:06:52Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-10 | - |
dc.identifier.citation | Кравцова Л.В. Адаптивное дистанционное обучение как элемент реализации компетентностного подхода в подготовке специалистов морского профиля / Л.В. Кравцова, Н.Г. Каминская Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: зб. матеріалів 6-ої Міжнар. науков.-практ. конф. - Херсон: Херсонська державна морська академія, 2015 – С. 276-277 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/304 | - |
dc.description | Міжнародна науково-практична конференція | uk_UA |
dc.description.abstract | Адаптивное дистанционное обучение способствует реализации принципа индивидуализации обучения - одного из самых важных при подготовке квалифицированных специалистов. Ведущая роль в этом случае отводится не столько и не только обучающей деятельности преподавателя, сколько самообучению самих курсантов, находящихся на плавательной практике, на основе использования подготовленных профессиональными педагогами, специалистами в данной предметной области, материалов, размещенных на сайте дистанционного обучения. Целью работы является решение актуальной научно-педагогической проблемы – внедрения адаптивного дистанционного обучения для реализации идей компетентного подхода к подготовке специалистов морского профиля в ХГМА. Адаптивне дистанційне навчання сприяє реалізації принципу індивідуалізації навчання - одного з найважливіших при підготовці кваліфікованих фахівців. Провідна роль в цьому випадку відводиться не стільки і не тільки навчальною діяльності викладача, скільки самонавчанню самих курсантів, які перебувають на плавальної практиці, на основі використання підготовлених професійними педагогами, фахівцями в даній предметній області, матеріалів, розміщених на сайті дистанційного навчання. Метою роботи є вирішення актуальної науково-педагогічної проблеми - впровадження адаптивного дистанційного навчання для реалізації ідей компетентного підходу до підготовки фахівців морського профілю в ХДМА. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХДМА | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | плавательная практика | uk_UA |
dc.subject | Moodle | uk_UA |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | плавальна практика | uk_UA |
dc.subject | Moodle | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | swimming practice | uk_UA |
dc.subject | competence approach | uk_UA |
dc.title | Адаптивное дистанционное обучение как элемент реализации компетентностного подхода в подготовке специалистов морского профиля | uk_UA |
dc.title.alternative | ХДМА | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kravtsova_competence_approach.pdf | 289.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.