Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/304
Назва: | Адаптивное дистанционное обучение как элемент реализации компетентностного подхода в подготовке специалистов морского профиля |
Інші назви: | ХДМА |
Автори: | Кравцова, Л.В. Kravtsova, L. Камінська, Н.Г. Каминская, Н.Г. Kaminska, N. |
Ключові слова: | дистанционное обучение плавательная практика Moodle компетентностный подход дистанційне навчання плавальна практика Moodle компетентнісний підхід distance learning swimming practice competence approach |
Дата публікації: | 10-вер-2015 |
Видавництво: | ХДМА |
Бібліографічний опис: | Кравцова Л.В. Адаптивное дистанционное обучение как элемент реализации компетентностного подхода в подготовке специалистов морского профиля / Л.В. Кравцова, Н.Г. Каминская Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: зб. матеріалів 6-ої Міжнар. науков.-практ. конф. - Херсон: Херсонська державна морська академія, 2015 – С. 276-277 |
Короткий огляд (реферат): | Адаптивное дистанционное обучение способствует реализации принципа индивидуализации обучения - одного из самых важных при подготовке квалифицированных специалистов. Ведущая роль в этом случае отводится не столько и не только обучающей деятельности преподавателя, сколько самообучению самих курсантов, находящихся на плавательной практике, на основе использования подготовленных профессиональными педагогами, специалистами в данной предметной области, материалов, размещенных на сайте дистанционного обучения. Целью работы является решение актуальной научно-педагогической проблемы – внедрения адаптивного дистанционного обучения для реализации идей компетентного подхода к подготовке специалистов морского профиля в ХГМА. Адаптивне дистанційне навчання сприяє реалізації принципу індивідуалізації навчання - одного з найважливіших при підготовці кваліфікованих фахівців. Провідна роль в цьому випадку відводиться не стільки і не тільки навчальною діяльності викладача, скільки самонавчанню самих курсантів, які перебувають на плавальної практиці, на основі використання підготовлених професійними педагогами, фахівцями в даній предметній області, матеріалів, розміщених на сайті дистанційного навчання. Метою роботи є вирішення актуальної науково-педагогічної проблеми - впровадження адаптивного дистанційного навчання для реалізації ідей компетентного підходу до підготовки фахівців морського профілю в ХДМА. |
Опис: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/304 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kravtsova_competence_approach.pdf | 289.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.