Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФролова, О.О.-
dc.contributor.authorФролова, Е.А.-
dc.contributor.authorFrolova, O.O.-
dc.date.accessioned2019-11-06T14:01:03Z-
dc.date.available2019-11-06T14:01:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФролова О.О. Curriculum Resources in Navigation for International Students: Challenges and Opportunities. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. Вип. 62. Т. 2. С. 224-227.uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/284-
dc.description.abstractThe author of the article studies the features of the educational process at Navigation Department of KSMA, describes the curriculum contents and practical teaching experiences that could be used to create a better environment for international students specializing in navigation. The results of the analysis will be presented in this article. Besides, the difficulties and recommendations of the further improvement of the curriculum, programs and teaching activities developed for international students will also be discussed. Авторка статті вивчає особливості навчального процесу факультету судноводіння ХДМА, описує зміст навчального плану підготовки судноводіїв та аналізує власний практичний досвід, який може бути використаний для покращення навчального середовища для іноземних студентів. Результати цього дослідження подано в статті. Окрім цього, розглянуто труднощі, з якими стикаються іноземні студенти та їхні викладачі, надано рекомендації щодо подальшого оновлення навчального плану, навчальних програм, навчально-методичної діяльності. Автор статьи изучает особенности учебного процесса факультета судовождения ХГМА, описывает содержание учебного плана подготовки судоводителей и анализирует собственный практический опыт, который может быть использован для улучшения учебной среды для иностранных студентов. Результаты этого исследования поданы в статье. Кроме этого, рассмотрены трудности, с которыми сталкиваются иностранные студенты и их преподаватели, предоставлены рекомендации относительно последующего обновления учебного плана, учебных программ, учебно-методической деятельности.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 376.112.4;-
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.subjecteducation programuk_UA
dc.subjectnavigationuk_UA
dc.subjectinternational studentsuk_UA
dc.subjectmaritime institutionuk_UA
dc.subjectнавчальний планuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectсудноводінняuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectморський заклад освітиuk_UA
dc.subjectучебный планuk_UA
dc.subjectучебная программаuk_UA
dc.subjectсудовождениеuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectморское учебное заведениеuk_UA
dc.titleCurriculum Resources in Navigation for International Students: Challenges and Opportunitiesuk_UA
dc.title.alternativeПідготовка іноземних студентів із судноводіння: виклики та перспективиuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка иностранных студентов по судовождению: вызовы и перспективыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frolova_curriculum.pdf233.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.