Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/284
Назва: | Curriculum Resources in Navigation for International Students: Challenges and Opportunities |
Інші назви: | Підготовка іноземних студентів із судноводіння: виклики та перспективи Подготовка иностранных студентов по судовождению: вызовы и перспективы |
Автори: | Фролова, О.О. Фролова, Е.А. Frolova, O.O. |
Ключові слова: | curriculum education program navigation international students maritime institution навчальний план навчальна програма судноводіння іноземні студенти морський заклад освіти учебный план учебная программа судовождение иностранные студенты морское учебное заведение |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Фролова О.О. Curriculum Resources in Navigation for International Students: Challenges and Opportunities. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. Вип. 62. Т. 2. С. 224-227. |
Серія/номер: | УДК: 376.112.4; |
Короткий огляд (реферат): | The author of the article studies the features of the educational process at Navigation Department of KSMA, describes the curriculum contents and practical teaching experiences that could be used to create a better environment for international students specializing in navigation. The results of the analysis will be presented in this article. Besides, the difficulties and recommendations of the further improvement of the curriculum, programs and teaching activities developed for international students will also be discussed. Авторка статті вивчає особливості навчального процесу факультету судноводіння ХДМА, описує зміст навчального плану підготовки судноводіїв та аналізує власний практичний досвід, який може бути використаний для покращення навчального середовища для іноземних студентів. Результати цього дослідження подано в статті. Окрім цього, розглянуто труднощі, з якими стикаються іноземні студенти та їхні викладачі, надано рекомендації щодо подальшого оновлення навчального плану, навчальних програм, навчально-методичної діяльності. Автор статьи изучает особенности учебного процесса факультета судовождения ХГМА, описывает содержание учебного плана подготовки судоводителей и анализирует собственный практический опыт, который может быть использован для улучшения учебной среды для иностранных студентов. Результаты этого исследования поданы в статье. Кроме этого, рассмотрены трудности, с которыми сталкиваются иностранные студенты и их преподаватели, предоставлены рекомендации относительно последующего обновления учебного плана, учебных программ, учебно-методической деятельности. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/284 |
ISSN: | 1992-5786 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Frolova_curriculum.pdf | 233.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.