Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2640
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвецова, І.В.-
dc.contributor.authorShvetsova, I.V.-
dc.date.accessioned2025-01-28T15:39:09Z-
dc.date.available2025-01-28T15:39:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationShvetsova I. Foreign language competence in maritime professionals: content and language integrated learning // Сучасні підходи до високоефективного використання засобів транспорту: матеріали XIІ Міжн. наук.-практ. конф. Ізмаїл, 9-10 грудня 2021 р. Запоріжжя: АА Тандем, 2021. 357-360. DOI:10.13140/RG.2.2.14310.55368uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-488-247-4-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2640-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractOne of the key aspects of modernizing the educational process is adopting an integrated approach, particularly through the integration of disciplines within professional training and harmonizing content, methods, and forms of education. This is especially relevant for the maritime industry, where the demand for quality professional and foreign language training is critical. Integrated learning involves the simultaneous acquisition of knowledge and skills in professional and foreign language domains. This study highlights the principles of Content and Language Integrated Learning (CLIL), emphasizing its role in enhancing foreign language competence in maritime professionals. CLIL is implemented through interdisciplinary collaboration between subject and language teachers, development of dual-focus teaching materials, and integration of foreign language tasks within professional simulations. The research proposes practical models, such as interdisciplinary pedagogical tandems, co-development of materials by language and subject educators, and practical lessons using simulators, to effectively merge professional and language learning. These strategies not only strengthen foreign language and professional competence but also enhance motivation and deeper understanding of future professional activities, making CLIL a significant pedagogical innovation in maritime education. Одним із ключових аспектів модернізації освітнього процесу є впровадження інтегрованого підходу, зокрема інтеграція дисциплін у межах професійної підготовки та узгодження змісту, методів і форм навчання. Це особливо актуально для морської галузі, де висуваються високі вимоги до якісної професійної та іншомовної підготовки. Інтегроване навчання передбачає одночасне засвоєння знань і навичок у професійній та мовній сферах. У дослідженні акцентується увага на принципах інтегрованого навчання змісту та мови (CLIL), яке сприяє формуванню іншомовної компетентності морських фахівців. Реалізація CLIL відбувається через міждисциплінарну співпрацю викладачів, розробку навчальних матеріалів з подвійним фокусом та інтеграцію мовних завдань у професійні симуляції. Запропоновані практичні моделі включають створення міждисциплінарних педагогічних тандемів, спільну розробку матеріалів викладачами мови та професійних дисциплін, а також проведення практичних занять із використанням симуляторів. Ці стратегії не лише підсилюють іншомовну та професійну компетентність, а й підвищують мотивацію та глибше розуміння майбутньої професійної діяльності. Таким чином, CLIL є важливою педагогічною інновацією у сфері морської освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisher«АА Тандем»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;001.895-
dc.subjectContent and Language Integrated Learning (CLIL)uk_UA
dc.subjectintegrated approachuk_UA
dc.subjectinterdisciplinary collaborationuk_UA
dc.subjectmaritime educationuk_UA
dc.subjectforeign language competenceuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjecteducational innovationuk_UA
dc.subjectІнтегроване навчання змісту та мови (CLIL)uk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectміждисциплінарна співпрацяuk_UA
dc.subjectморська освітаuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectосвітні інноваціїuk_UA
dc.subjectпрофесійні дисципліниuk_UA
dc.titleForeign language competence in maritime professionals: content and language integrated learninguk_UA
dc.title.alternativeФормування іншомовної компетентності у морських фахівців: інтегроване навчання змісту та мовиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shvetsova_Learning.pdf265.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.