Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.date.accessioned2024-12-02T14:59:22Z-
dc.date.available2024-12-02T14:59:22Z-
dc.date.issued2024-09-30-
dc.identifier.citationЮрженко А.Ю. Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців управління судновими технічними системами і комплексами засобами LMS MOODLE, Інноваційна педагогіка, Вип. 75. Причорноморський Науково-Дослідний Інститут Економіки та Інновацій, 2024. С.313-316. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/75.60uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2024/75/62.pdf-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2620-
dc.descriptionСтаття фахового журналу категорії Бuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню проблеми формування професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців управління судновими системами і комплексами протягом онлайн навчання в морському закладі вищої освіти. Дослідження представляє досвід Херсонської державної морської академії на приклад викладання дисципліни «Морська англійська мова». Основна увага зосереджується на формуванні професійної комунікативної компетентності, використовуючи електронні курси платформи MOODLE. Перелічено переваги та недоліки використання різних інструментів MOODLE (тестові завдання; форуми та чати; Вікі; сторінки; відео та аудіо; зображення: малюнки, схеми, таблиці і т.і.). Зазначено, що використання інструментів гейміфікації (таблиці лідерів, мапи, рівні та місії, ігрові завдання з зовнішніх джерел тощо) допомагає краще залучити майбутніх фахівців управління судновими системами і комплексами до освітнього процесу онлайн. Зазначається, що формування професійної комунікативної компетентності неможливе без спілкування, окрема з викладачем та іншими курсантами. BigBlueButton – інструмент LMS MOODLE, який використовується для проведення практичних занять онлайн. У статті перелічено переваги та недоліки використання цієї відкритої платформи під час онлайн навчання у морському закладі вищої освіти на прикладі занять з Морської англійської мови у Херсонській державній морській академії. Засоби зворотного зв’язку зазначають, що більшість здобувачів вищої освіти, так само, як і викладачів, задоволені використанням платформи MOODLE під час освітнього процесу. Ми вбачаємо перспективи подальших досліджень у аналізі інших інструментів, які можна використовувати для формування професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців управління судновими системами і комплексами (Штучний Інтелект, Віртуальна та Доповнена Реальності). The article is devoted to the study of the problem of the formation of professional communicative competence of future specialists in the management of ship systems and complexes during online training in a maritime higher education institution. The study presents the experience of the Kherson State Maritime Academy on the example of teaching “Maritime English” course. The main focus is on the formation of professional communicative competence using e-courses of the MOODLE platform. Advantages and disadvantages of using various MOODLE tools are listed (quizzes; forums and chats; Wiki; pages; video and audio; images: drawings, diagrams, tables, etc.). It is noted that the use of gamification tools (leaderboards, maps, levels and missions, game tasks from external sources, etc.) helps to better involve future specialists in the management of ship systems and complexes in the online educational process. It is noted that the formation of professional communicative competence is impossible without communication, e.g. with the teacher and other cadets. BigBlueButton is LMS MOODLE tool that is used to conduct practical classes online. The article lists the advantages and disadvantages of using this open platform during online training in a maritime higher education institution using the example of Maritime English classes at Kherson State Maritime Academy. Feedback shows that most students, as well as teachers, are satisfied with the use of MOODLE platform during the educational process. We see prospects for further research in the analysis of other tools that can be used to form the professional communicative competence of future specialists in the management of ship systems and complexes (e.g. Artificial Intelligence, Virtual and Augmented Reality).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-
dc.subjectморські фахівціuk_UA
dc.subjectморська англійська моваuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectморський заклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectmaritime specialistsuk_UA
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectmaritime higher education institutionuk_UA
dc.titleТеоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців управління судновими технічними системами і комплексами засобами LMS MOODLEuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical foundations of the formation of professional competence of future specialists in the management of ship technical systems and complexes using LMS MOODLEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurzhenko_digitalization.pdf303.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.