Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДягилева, О.С.-
dc.contributor.authorDiahyleva, O.S.-
dc.contributor.authorЛещенко, А.М.-
dc.contributor.authorLeshchenko, A.-
dc.contributor.authorПазяк, А.С.-
dc.contributor.authorPaziak, A.S.-
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.date.accessioned2024-04-01T17:07:24Z-
dc.date.available2024-04-01T17:07:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationDiahyleva O., Leshchenko A., Paziak A., & Yurzhenko A. (2024). KAHOOT! AS A TOOL TO GAMIFY LEARNING PROCESS AT MARITIME HIGHER EDUCATION. Journal of Information Technologies in Education (ITE), (55), 25-34. DOI 10.14308/ite000777uk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.urihttps://ite.kspu.edu/index.php/ite/article/view/882-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2431-
dc.descriptionСтаття фахового видання категорії Бuk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the use of Kahoot! as a game-based learning platform at a higher education institution. This paper has analyzed the influence of Kahoot! on learning outcomes of future maritime professionals. The process of the “Feedback” tool use in the educational process at a higher maritime education institution is described. Стаття присвячена використанню Kahoot! як ігрової навчальної платформи у закладі вищої освіти. У цій статті проаналізовано вплив Kahoot! на результати навчання майбутніх морських фахівців. Описано процес використання інструменту «Зворотній зв’язок» в освітньому процесі вищого морського навчального закладу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInformation Technologies in Educationuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectgamificationuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.titleKahoot! as a tool to gamify learning process at maritime higher educationuk_UA
dc.title.alternativeKAHOOT! як інструмент гейміфікації освітнього процесу в морській вищій освітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paziak_Kahoot.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.