Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлевцов, К.М.-
dc.contributor.authorKlevtsov, K.M.-
dc.date.accessioned2023-02-28T18:34:38Z-
dc.date.available2023-02-28T18:34:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлевцов К.М. Логістика на транспорті. Науково-технічний збірник «Проблеми тертя та зношування». – К.: КНАУ, 2021, 4(93). – С. 103-114. DOI: 10.18372/0370-2197.4(93).16283uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2321-
dc.descriptionКатегорія журналу Бuk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто актуальні завдання збільшення обсягів перевезень, підвищення економічної ефективності діяльності вітчизняних вантажних перевезень на водному транспорті та експедиторів для фідерних судноплавних компаній. Як свідчить закордонний досвід, «якісного стрибка» у транспортному середовищі можна досягти лише за рахунок використання нових технологій забезпечення процесів перевезень, що відповідають сучасним вимогам та високим міжнародним стандартам, зокрема, за рахунок розширення логістичного мислення та принципів логістики. Огляд останніх робіт дозволив провести логістичний аналіз методів транспортування вантажів в акваторії нижнього Дніпра, та вибір оптимального типа судна для його здійснення для фідерних судноплавних компаній. Сучасний стан роботи водного транспорту показав, що при плануванні морських перевезень необхідно враховувати можливості порту та контроль за його діяльністю, щоб оцінити будь-які можливі обмеження, що можуть перешкодити переміщенню товарів, крім цього слід враховувати особливості окремих регіонів, за якими здійснюється перевезення товару та технічні характеристики транспортних засобів. Розглянуті питання, що виникають у практичній діяльності транспортних організацій, які займаються перевезеннями вантажу в річкових та морських умовах з використанням вітчизняних суден в універсальних контейнерах. Оптимальний варіант транспортно-технологічної схеми доставки вантажу можна розрахувати за максимумом рейсового результату. Він визначається різницею між отриманим доходом за результатами виконаного вантажного рейсу та експлуатаційними витратами судновласника, що включають поточні витрати в рейсі, оплату портових зборів і послуг, а також витрати на паливо при виконанні конкретного перевезення, крім постійних витрат судновласника, що відносяться на собівартість утримання судна. За своєю суттю логістика на водному транспорті як нова методологія оптимізації та організації раціональних вантажопотоків та їх обробці у спеціалізованих логістичних центрах дозволяє забезпечувати підвищення ефективності транспортування товарів, зниження непродуктивних витрат, а перевізникам максимально відповідати запитам на ринку транспортних послуг. The paper considers the urgent tasks of increasing the volume of traffic, increasing the economic efficiency of domestic freight transport by water transport and freight forwarders for feeder shipping companies. According to foreign experience, a "qualitative leap" in the transport environment can be achieved only through the use of new technologies to ensure transportation processes that meet modern requirements and high international standards, in particular, by expanding logistics thinking and logistics principles. The review of recent works allowed to conduct a logistical analysis of methods of cargo transportation in the waters of the lower Dnieper, and the selection of the optimal type of vessel for its implementation for feeder shipping companies. The current state of water transport has shown that the planning of maritime transport must take into account the capabilities of the port and control over its activities to assess any possible restrictions that may impede the movement of goods, in addition to take into account the specific regions of transport and technical characteristics of vehicles. The questions arising in practical activity of the transport organizations which are engaged in transportation of cargo in river and sea conditions with use of domestic vessels in universal containers are considered. The optimal version of the transport and technological scheme of cargo delivery can be calculated by the maximum flight result. It is determined by the difference between the revenue received from the cargo voyage and the operating costs of the shipowner, including current costs of the voyage, payment of port dues and services, as well as fuel costs for a particular shipment, except for fixed costs of the shipowner. In essence, logistics in water transport as a new methodology for optimization and organization of rational cargo flows and their processing in specialized logistics centers allows to increase the efficiency of transportation of goods, reduce unproductive costs, and carriers to meet the demands of the transport services market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКНАУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;656.6.072-
dc.subjectлогістика водного транспортуuk_UA
dc.subjectконтейнерні перевезенняuk_UA
dc.subjectхарактеристика суднаuk_UA
dc.subjectхарактеристика вантажуuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectlogistics of water transportuk_UA
dc.subjectcontainer transportationuk_UA
dc.subjectvessel characteristicsuk_UA
dc.subjectcargo characteristicsuk_UA
dc.subjecteconomic efficiencyuk_UA
dc.titleЛогістика на транспортіuk_UA
dc.title.alternativeLogistics on transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра транспортних технологій і судноремонту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klevtsov_Logistics.pdf564.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.