Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурносенко, Д.В.-
dc.contributor.authorKurnosenko, D.-
dc.date.accessioned2023-02-27T18:11:37Z-
dc.date.available2023-02-27T18:11:37Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationД.В. Курносенко. Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння. Матеріали II Міжнародної науково-практичної морської конференціії кафедри СЕУ і ТЕ ОНМУ (MPP&O-2020 (Marine Power Plants and Operation), квітень 2020): матеріали / ОНМУ. Одеса, 2020. С. 151 – 155. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.19286.40006uk_UA
dc.identifier.urihttps://2020.depas.od.ua/-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306-
dc.description.abstractЗабезпечення нормального режиму змащення двигуна є одним з найголовніших умов надійної його роботи, тому правильному режиму змащення, якості мастила і його очищенню при експлуатації двигуна приділяється серйозна увага. Для мащення основних тертьових деталей сучасних суднових дизельних двигунів (СДВЗ) застосовують систему циркуляційного мащення, при чому одне й те ж мастило тривалий час циркулює в системі, постійно регенерується шляхом фільтрації, відстоювання, сепарування та охолодження. Системи мащення застосовують двох видів: з мокрим та сухим картером. При циркуляційному мащенні з мокрим картером мастило від об’єктів змащування стікає в картер двигуна або в спеціальну стічну цистерну для систем із сухим картером. З картера або стічної цистерни мастило забирає насос і направляє спочатку для фільтрації, потім для охолодження і знову на мащення тертьових деталей дизеля. Оскільки в стічній цистерні або картері знаходиться велика кількість мастила, то частина його постійно направляється в сепаратор для високоякісної очистки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМОНОГРАФuk_UA
dc.subjectсистема мащенняuk_UA
dc.subjectсистема смазкиuk_UA
dc.subjectlubrication systemuk_UA
dc.subjectпрацездатністьuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectработоспособностьuk_UA
dc.subjectмоторне маслоuk_UA
dc.subjectengine oiluk_UA
dc.subjectмоторное маслоuk_UA
dc.titleМетоди дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згорянняuk_UA
dc.title.alternativeMethods of researching performance parameters of elements of the lubrication system and tribocombinations of marine internal combustion enginesuk_UA
dc.title.alternativeМетоды исследования параметров работоспособности элементов системы смазки и трибосообщений судовых двигателей внутреннего сгоранияuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра експлуатації cуднових енергетичних установок

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurnosenko_lubrication_system_elements.pdf422.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.