Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306
Назва: | Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння |
Інші назви: | Methods of researching performance parameters of elements of the lubrication system and tribocombinations of marine internal combustion engines |
Автори: | Курносенко, Д.В. Kurnosenko, D. |
Ключові слова: | система мащення lubrication system працездатність efficiency моторне масло engine oil |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | МОНОГРАФ |
Бібліографічний опис: | Д.В. Курносенко. Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння. Матеріали II Міжнародної науково-практичної морської конференціії кафедри СЕУ і ТЕ ОНМУ (MPP&O-2020 (Marine Power Plants and Operation), квітень 2020): матеріали / ОНМУ. Одеса, 2020. С. 151 – 155. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.19286.40006 |
Короткий огляд (реферат): | Забезпечення нормального режиму змащення двигуна є одним з найголовніших умов надійної його роботи, тому правильному режиму змащення, якості мастила і його очищенню при експлуатації двигуна приділяється серйозна увага. Для мащення основних тертьових деталей сучасних суднових дизельних двигунів (СДВЗ) застосовують систему циркуляційного мащення, при чому одне й те ж мастило тривалий час циркулює в системі, постійно регенерується шляхом фільтрації, відстоювання, сепарування та охолодження. Системи мащення застосовують двох видів: з мокрим та сухим картером. При циркуляційному мащенні з мокрим картером мастило від об’єктів змащування стікає в картер двигуна або в спеціальну стічну цистерну для систем із сухим картером. З картера або стічної цистерни мастило забирає насос і направляє спочатку для фільтрації, потім для охолодження і знову на мащення тертьових деталей дизеля. Оскільки в стічній цистерні або картері знаходиться велика кількість мастила, то частина його постійно направляється в сепаратор для високоякісної очистки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://2020.depas.od.ua/ http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових технічних систем і комплексів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kurnosenko_lubrication_system_elements.pdf | 422.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.