Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306
Назва: Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння
Інші назви: Methods of researching performance parameters of elements of the lubrication system and tribocombinations of marine internal combustion engines
Автори: Курносенко, Д.В.
Kurnosenko, D.
Ключові слова: система мащення
lubrication system
працездатність
efficiency
моторне масло
engine oil
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: МОНОГРАФ
Бібліографічний опис: Д.В. Курносенко. Методи дослідження параметрів працездатності елементів системи мащення та трибосполучень суднових двигунів внутрішнього згоряння. Матеріали II Міжнародної науково-практичної морської конференціії кафедри СЕУ і ТЕ ОНМУ (MPP&O-2020 (Marine Power Plants and Operation), квітень 2020): матеріали / ОНМУ. Одеса, 2020. С. 151 – 155. DOI: https://doi.org/10.13140/RG.2.2.19286.40006
Короткий огляд (реферат): Забезпечення нормального режиму змащення двигуна є одним з найголовніших умов надійної його роботи, тому правильному режиму змащення, якості мастила і його очищенню при експлуатації двигуна приділяється серйозна увага. Для мащення основних тертьових деталей сучасних суднових дизельних двигунів (СДВЗ) застосовують систему циркуляційного мащення, при чому одне й те ж мастило тривалий час циркулює в системі, постійно регенерується шляхом фільтрації, відстоювання, сепарування та охолодження. Системи мащення застосовують двох видів: з мокрим та сухим картером. При циркуляційному мащенні з мокрим картером мастило від об’єктів змащування стікає в картер двигуна або в спеціальну стічну цистерну для систем із сухим картером. З картера або стічної цистерни мастило забирає насос і направляє спочатку для фільтрації, потім для охолодження і знову на мащення тертьових деталей дизеля. Оскільки в стічній цистерні або картері знаходиться велика кількість мастила, то частина його постійно направляється в сепаратор для високоякісної очистки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://2020.depas.od.ua/
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2306
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових технічних систем і комплексів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurnosenko_lubrication_system_elements.pdf422.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.