Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосов, П.С.-
dc.contributor.authorNosov, P.S.-
dc.contributor.authorКосенко, Ю.І.-
dc.contributor.authorKosenko, J.I.-
dc.date.accessioned2019-11-05T08:19:11Z-
dc.date.available2019-11-05T08:19:11Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНосов П.С., Косенко Ю.І. Нечіткі моделі і методи ідентифікації та прогнозу стану інформаційної моделі студента // Межвузовский журнал "Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы". — Херсон: ХНТУ. №1(25)2010. – С. 26-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/229-
dc.description.abstractУ даній роботі розглянуті основні принципи і комбінації застосування математичних моделей спрямованих на вирішення проблеми виявлення зв'язків між інженерними і спеціальними дисциплінами в ході підготовки студентів. Використання моделей спрямоване на формалізацію і упорядковування бази знань ІМС. Застосування експертної системи підтримки прийняття рішень дасть можливість зменшити суб'єктивний вплив на підготовку студентів, а також підвищити інформативність навчального процесу. В данной работе рассмотрены основные принципы и комбинации применения математических моделей направленных на решение проблемы выявления связей между инженерными и специальными дисциплинами в ходе подготовки студентов. Использование моделей направлено на формализацию и приведение базы знаний ИМС. Применение экспертной системы поддержки принятия решений позволит уменьшить субъективное влияние на подготовку студентов, а также повысить информативность учебного процесса. In this paper the basic principles and combinations of application of mathematical models aimed at solving the problem of identifying connections between engineering and special disciplines in the course of student preparation are considered. The use of models aims at formalizing and streamlining the knowledge base of the IC. The use of an expert decision support system will reduce the subjective impact on student preparation and increase the informativeness of the educational process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 004.378;-
dc.subjectзв'язки між інженерними і спеціальними дисциплінамиuk_UA
dc.subjectсвязи между инженерными и специальными дисциплинамиuk_UA
dc.subjectconnections between engineering and specialty disciplinesuk_UA
dc.subjectбаза знаньuk_UA
dc.subjectбаза знанийuk_UA
dc.subjectknowledge baseuk_UA
dc.subjectінформативність навчального процесуuk_UA
dc.subjectинформативность учебного процессаuk_UA
dc.subjectinformativeness of the educational processuk_UA
dc.titleНечіткі моделі і методи ідентифікації та прогнозу стану інформаційної моделі студентаuk_UA
dc.title.alternativeНечеткие модели и методы идентификации и прогноза состояния информационной модели студентаuk_UA
dc.title.alternativeFuzzy models and methods of identification and prediction of student information model statusuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nosov_nechitki_modeli.PDF207.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.