Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/229
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носов, П.С. | - |
dc.contributor.author | Nosov, P.S. | - |
dc.contributor.author | Косенко, Ю.І. | - |
dc.contributor.author | Kosenko, J.I. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-05T08:19:11Z | - |
dc.date.available | 2019-11-05T08:19:11Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Носов П.С., Косенко Ю.І. Нечіткі моделі і методи ідентифікації та прогнозу стану інформаційної моделі студента // Межвузовский журнал "Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы". — Херсон: ХНТУ. №1(25)2010. – С. 26-30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/229 | - |
dc.description.abstract | У даній роботі розглянуті основні принципи і комбінації застосування математичних моделей спрямованих на вирішення проблеми виявлення зв'язків між інженерними і спеціальними дисциплінами в ході підготовки студентів. Використання моделей спрямоване на формалізацію і упорядковування бази знань ІМС. Застосування експертної системи підтримки прийняття рішень дасть можливість зменшити суб'єктивний вплив на підготовку студентів, а також підвищити інформативність навчального процесу. В данной работе рассмотрены основные принципы и комбинации применения математических моделей направленных на решение проблемы выявления связей между инженерными и специальными дисциплинами в ходе подготовки студентов. Использование моделей направлено на формализацию и приведение базы знаний ИМС. Применение экспертной системы поддержки принятия решений позволит уменьшить субъективное влияние на подготовку студентов, а также повысить информативность учебного процесса. In this paper the basic principles and combinations of application of mathematical models aimed at solving the problem of identifying connections between engineering and special disciplines in the course of student preparation are considered. The use of models aims at formalizing and streamlining the knowledge base of the IC. The use of an expert decision support system will reduce the subjective impact on student preparation and increase the informativeness of the educational process. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 004.378; | - |
dc.subject | зв'язки між інженерними і спеціальними дисциплінами | uk_UA |
dc.subject | связи между инженерными и специальными дисциплинами | uk_UA |
dc.subject | connections between engineering and specialty disciplines | uk_UA |
dc.subject | база знань | uk_UA |
dc.subject | база знаний | uk_UA |
dc.subject | knowledge base | uk_UA |
dc.subject | інформативність навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | информативность учебного процесса | uk_UA |
dc.subject | informativeness of the educational process | uk_UA |
dc.title | Нечіткі моделі і методи ідентифікації та прогнозу стану інформаційної моделі студента | uk_UA |
dc.title.alternative | Нечеткие модели и методы идентификации и прогноза состояния информационной модели студента | uk_UA |
dc.title.alternative | Fuzzy models and methods of identification and prediction of student information model status | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра судноводіння |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nosov_nechitki_modeli.PDF | 207.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.