Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/229
Назва: | Нечіткі моделі і методи ідентифікації та прогнозу стану інформаційної моделі студента |
Інші назви: | Нечеткие модели и методы идентификации и прогноза состояния информационной модели студента Fuzzy models and methods of identification and prediction of student information model status |
Автори: | Носов, П.С. Nosov, P.S. Косенко, Ю.І. Kosenko, J.I. |
Ключові слова: | зв'язки між інженерними і спеціальними дисциплінами связи между инженерными и специальными дисциплинами connections between engineering and specialty disciplines база знань база знаний knowledge base інформативність навчального процесу информативность учебного процесса informativeness of the educational process |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | ХНТУ |
Бібліографічний опис: | Носов П.С., Косенко Ю.І. Нечіткі моделі і методи ідентифікації та прогнозу стану інформаційної моделі студента // Межвузовский журнал "Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы". — Херсон: ХНТУ. №1(25)2010. – С. 26-30. |
Серія/номер: | УДК 004.378; |
Короткий огляд (реферат): | У даній роботі розглянуті основні принципи і комбінації застосування математичних моделей спрямованих на вирішення проблеми виявлення зв'язків між інженерними і спеціальними дисциплінами в ході підготовки студентів. Використання моделей спрямоване на формалізацію і упорядковування бази знань ІМС. Застосування експертної системи підтримки прийняття рішень дасть можливість зменшити суб'єктивний вплив на підготовку студентів, а також підвищити інформативність навчального процесу. В данной работе рассмотрены основные принципы и комбинации применения математических моделей направленных на решение проблемы выявления связей между инженерными и специальными дисциплинами в ходе подготовки студентов. Использование моделей направлено на формализацию и приведение базы знаний ИМС. Применение экспертной системы поддержки принятия решений позволит уменьшить субъективное влияние на подготовку студентов, а также повысить информативность учебного процесса. In this paper the basic principles and combinations of application of mathematical models aimed at solving the problem of identifying connections between engineering and special disciplines in the course of student preparation are considered. The use of models aims at formalizing and streamlining the knowledge base of the IC. The use of an expert decision support system will reduce the subjective impact on student preparation and increase the informativeness of the educational process. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/229 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра судноводіння |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nosov_nechitki_modeli.PDF | 207.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.