Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамарін, О.Є.-
dc.contributor.authorSamarin, O.-
dc.contributor.authorЗінченко, Д.О.-
dc.contributor.authorZinchenko, D.O.-
dc.date.accessioned2023-02-20T18:46:54Z-
dc.date.available2023-02-20T18:46:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСамарін О.Є. Зниження тертя у циліндропоршневій групі крейцкопфного дизельного двигуна. Сучасні енергетичні установки на транспорті, технології та обладнання для їх обслуговування: матеріали 12-ї міжнародної науково-практичної конференції СЕУТТОО-2021, м. Херсон 06-08 вересня 2021 р. Херсон, 2021, С.16 - 19uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2283-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractПоршень виконано з верхнього та наступних дисків, кількість яких визначається для конкретного двигуна індивідуально, встановлених у циліндрову втулку з мінімально допустимим зазором, які у верхній частині мають гострі кромки і западини, а у нижній частині – фаски, при чому зазор між фаскою одного диску і гострою кромкою наступного диску значно більша, ніж зазор між диском і циліндровою втулкою. The piston is made of upper and subsequent discs, the number of which is determined for a specific engine individually, installed in a cylinder sleeve with a minimum permissible gap, which have sharp edges and depressions in the upper part, and chamfers in the lower part, and the gap between the chamfer of one disc and the sharp edge of the next disk is much larger than the gap between the disk and the cylinder sleeve.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectЦиліндрова втулкаuk_UA
dc.subjectПоршеньuk_UA
dc.subjectТертяuk_UA
dc.subjectКомпресійні кільцяuk_UA
dc.subjectCylinder sleeveuk_UA
dc.subjectPistonuk_UA
dc.subjectFrictionuk_UA
dc.subjectcompression ringsuk_UA
dc.titleЗниження тертя у циліндропоршневій групі крейцкопфного дизельного двигунаuk_UA
dc.title.alternativeReduction of friction in the cylinder-piston group of a cross-head diesel engineuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра експлуатації cуднових енергетичних установок

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samarin_friction.pdf448.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.