Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКльопка, Ю.С.-
dc.contributor.authorКлёпка, Ю.С.-
dc.contributor.authorKlopka, Y.S.-
dc.date.accessioned2021-06-02T08:38:36Z-
dc.date.available2021-06-02T08:38:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКльопка Ю.С. Розвиток критичного мислення на заняттях з морської англійської мови. Теорія і практика сучасної науки та освіти: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 20-21 травня 2021 р.). Львів: Львівський науковий форум, 2021. С. 20-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2199-
dc.descriptionЗбірник матеріалів III міжнародної науково-практичної конференціїuk_UA
dc.description.abstractЗастосування технології «Критичного мислення» на заняттях морської англійської мови, викладач розвиває особистість здобувача в першу чергу при безпосередньому навчанні іноземної мови, в результаті чого відбувається формування комунікативної компетенції, що забезпечує комфортні умови для пізнавальної діяльності та самовдосконалення. Викладач стимулює інтереси здобувача, розвиває у нього бажання практично використовувати іноземну мову, а так само вчитися, роблячи тим самим реальним досягнення успіху в оволодінні предметом. Применение технологии «критического мышления» на занятиях морского английского языка, преподаватель развивает личность студента в первую очередь при непосредственном обучении иностранному языку, в результате чего происходит формирование коммуникативной компетенции, обеспечивает комфортные условия для познавательной деятельности и самосовершенствования. Преподаватель стимулирует интересы соискателя, развивает у него желание практически использовать иностранный язык, а так же учиться, делая тем самым реальным достижение успеха в овладении предметом. Applying the technology of "Critical Thinking" in maritime English, the teacher develops the student's personality primarily in the direct learning of a foreign language, resulting in the formation of communicative competence that provides comfortable conditions for cognitive activity and self-improvement. The teacher stimulates the interests of the students, develops their desire to practically use a foreign language, as well as to learn, thus making it a real success in mastering the subject.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський науковий форумuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 005;-
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectнавчальний процес у вищій освітіuk_UA
dc.subjectконкурентоздатний фахівецьuk_UA
dc.subjectметоди активного навчанняuk_UA
dc.subjectкритическое мышлениеuk_UA
dc.subjectучебный процесс в высшем образованииuk_UA
dc.subjectконкурентоспособный специалистuk_UA
dc.subjectметоды активного обученияuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectan educational process in higher educationuk_UA
dc.subjecta competitive specialistuk_UA
dc.subjectactive learning methodsuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення на заняттях з морської англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие критического мышления на занятиях морского английского языкаuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of critical thinking in maritime English lessonsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klopka_critical_thinking.pdf718.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.