Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-10-23T08:23:44Z-
dc.date.available2019-10-23T08:23:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С.А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті : [зб. наук. праць / ред. кол.: Співаковський О.В. (гол.ред.) та ін.]. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2011. – Вип. 10 – С. 173 – 182. DOI : 10.14308/ite000284uk_UA
dc.identifier.issn2306-1707-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/213-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції наочності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі. Встановлено суть поняття «візуальне середовище навчання» та дидактичну значимість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів з використанням інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 370 + 378.1 + 681.142;-
dc.subjectпринцип наочностіuk_UA
dc.subjectвізуальне середовище навчанняuk_UA
dc.subjectінформаційно- комунікаційне педагогічне середовищеuk_UA
dc.subjectкогнітивна візуалізаціяuk_UA
dc.subjectалгоритмічна підготовкаuk_UA
dc.titleРеалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_visual_principle.pdf430.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.