Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/213
Назва: Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища
Автори: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Ключові слова: принцип наочності
візуальне середовище навчання
інформаційно- комунікаційне педагогічне середовище
когнітивна візуалізація
алгоритмічна підготовка
Дата публікації: 2011
Видавництво: ХДУ
Бібліографічний опис: Волошинов С.А. Реалізація дидактичного принципу наочності в алгоритмічній підготовці студентів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С.А. Волошинов // Інформаційні технології в освіті : [зб. наук. праць / ред. кол.: Співаковський О.В. (гол.ред.) та ін.]. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2011. – Вип. 10 – С. 173 – 182. DOI : 10.14308/ite000284
Серія/номер: УДК : 370 + 378.1 + 681.142;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено розвиток теорії наочного навчання, визначено функції наочності та особливості реалізації принципу наочності у сучасному навчальному процесі. Встановлено суть поняття «візуальне середовище навчання» та дидактичну значимість процесів інтерактивної мультимедіа-візуалізації, досліджено проблему виявлення потенціалу когнітивної візуалізації в алгоритмічній підготовці студентів з використанням інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища.
Опис: Категорія В
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/213
ISSN: 2306-1707
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_visual_principle.pdf430.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.