Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/206
Title: Организационно-педагогические условия профессиональной подготовки будущих морских специалистов средствами информационно-технологической среды
Other Titles: Organizational-pedagogical conditions of future maritime specialists’ professional training by information-technological environment
Authors: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Keywords: профессиональная подготовка
организационно-педагогические
условия
морские специалисты
информационно-технологическая
среда
vocational training
organizational and pedagogical conditions
maritime specialists
information and technological environment
Issue Date: 2019
Publisher: The scientific heritage
Citation: Волошинов С.А. Организационно-педагогические условия профессиональной подготовки будущих морских специалистов средствами информационно-технологической среды / С.А. Волошинов // The scientific heritage. Выпуск № 39(P.2). – Будапешт, 2019. – С. 16 – 18.
Abstract: В статье рассмотрена структура информационно-технологической образовательной среды, методоло-гические основы формирования профессиональной компетентности будущих морских специалистов. Ав-тором предложены необходимые организационно-педагогические условия профессиональной подготовки будущих морских специалистов в информационно-технологической образовательной среде. The article discusses the structure of the information technology educational environment, the methodological foundations of the formation of professional competence of future maritime specialists. The author proposed the necessary organizational and pedagogical conditions for the training of future maritime specialists in the infor-mation technology educational environment.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/206
ISSN: 9515-0365
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_organizational_conditions.pdf587.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.