Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудрявцева, В.Ф. | - |
dc.contributor.author | Kudryavtseva, V.F. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-22T07:01:20Z | - |
dc.date.available | 2019-10-22T07:01:20Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кудрявцева В.Ф. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання. – Наукові записки. Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи) / відп. ред. проф. Г. В. Самойленко. – Ніжин : НДУ ім.. М. Гоголя, 2016. – Кн. 2.- С.142 - 147 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199 | - |
dc.description.abstract | У статті описуються проміжні результати впровадження компетентнісного підходу на основі комунікативного навчання. Порівнюються базові подібності і відмінності комунікативного і компетентнісного підходів до навчання морської англійської мови. Відмічається пріоритетна необхідність визначення чітких професійно необхідних комунікативних компетенцій. Підкреслюється значимість нового формату оцінювання рівня володіння комунікативними компетенціями. Ключові слова: впровадження, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативні компетенції. Intermediate outcomes of implementing competency-based approach within the framework of communicative teaching practice are described. Basic similarities and differences between communicative and competency-based approaches to teaching maritime English are compared. The priority of defining clear-cut communicative competencies as compared to learning objectives in the communicative approach is stated. The necessity to focus on designing a new format of assessment when implementing competency-based approach is stressed. Key words: implementation, principles of competency-based approach, communicative approach, communicative competencies В статье описываются промежуточные результаты внедрения компетентностного подхода на основе коммуникативного обучения. Сравниваются базовые сходства и различия коммуникативного и компетентностного подходов к обучению морскому английскому языку. Отмечается приоритетная необходимость определения четких профессионально необходимых коммуникативных компетенций. Подчеркивается значимость нового формата оценивания уровня овладения коммуникативными компетенциями. Ключевые слова: внедрение, коммуникативный подход, коммуникативный подход, коммуникативные компетенции. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.147; | - |
dc.subject | Впровадження | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | комунікативний підхід | uk_UA |
dc.subject | комунікативні компетенції | uk_UA |
dc.subject | Внедрение | uk_UA |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UA |
dc.subject | коммуникативный подход | uk_UA |
dc.subject | коммуникативные компетенции | uk_UA |
dc.subject | Implementation | uk_UA |
dc.subject | competency-based approach | uk_UA |
dc.subject | communicative approach | uk_UA |
dc.subject | communicative competencies | uk_UA |
dc.title | Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Внедрение компетентносного подхода в практику коммуникативного обучения | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementing competency-based approach into communicative teaching | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_Vprovadzhennya.pdf | 376.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.