Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199
Title: | Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання |
Other Titles: | Внедрение компетентносного подхода в практику коммуникативного обучения Implementing competency-based approach into communicative teaching |
Authors: | Кудрявцева, В.Ф. Kudryavtseva, V.F. |
Keywords: | Впровадження компетентнісний підхід комунікативний підхід комунікативні компетенції Внедрение компетентностный подход коммуникативный подход коммуникативные компетенции Implementation competency-based approach communicative approach communicative competencies |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя |
Citation: | Кудрявцева В.Ф. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання. – Наукові записки. Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи) / відп. ред. проф. Г. В. Самойленко. – Ніжин : НДУ ім.. М. Гоголя, 2016. – Кн. 2.- С.142 - 147 |
Series/Report no.: | УДК: 378.147; |
Abstract: | У статті описуються проміжні результати впровадження компетентнісного підходу на основі комунікативного навчання. Порівнюються базові подібності і відмінності комунікативного і компетентнісного підходів до навчання морської англійської мови. Відмічається пріоритетна необхідність визначення чітких професійно необхідних комунікативних компетенцій. Підкреслюється значимість нового формату оцінювання рівня володіння комунікативними компетенціями. Ключові слова: впровадження, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативні компетенції. Intermediate outcomes of implementing competency-based approach within the framework of communicative teaching practice are described. Basic similarities and differences between communicative and competency-based approaches to teaching maritime English are compared. The priority of defining clear-cut communicative competencies as compared to learning objectives in the communicative approach is stated. The necessity to focus on designing a new format of assessment when implementing competency-based approach is stressed. Key words: implementation, principles of competency-based approach, communicative approach, communicative competencies В статье описываются промежуточные результаты внедрения компетентностного подхода на основе коммуникативного обучения. Сравниваются базовые сходства и различия коммуникативного и компетентностного подходов к обучению морскому английскому языку. Отмечается приоритетная необходимость определения четких профессионально необходимых коммуникативных компетенций. Подчеркивается значимость нового формата оценивания уровня овладения коммуникативными компетенциями. Ключевые слова: внедрение, коммуникативный подход, коммуникативный подход, коммуникативные компетенции. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199 |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_Vprovadzhennya.pdf | 376.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.