Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравцова, Л.В.-
dc.contributor.authorKravtsova, L.-
dc.contributor.authorКамінська, Н.Г.-
dc.contributor.authorКаминская, Н.Г.-
dc.contributor.authorKaminska, N.-
dc.date.accessioned2019-10-21T11:49:22Z-
dc.date.available2019-10-21T11:49:22Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationКравцова Л.В., Камінська Н.Г Ефективність використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі Херсонської державної морської академії / Л.В. Кравцова, Н.Г. Камінська «ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 16-17 травня 201 9 р. Київ Державного університету інфраструктури та технологій,2019. - С. 354-357.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/179-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractВпровадження інноваційних технологій в процес навчання дозволяє, з одного боку, пропонувати нові підходи до викладання змісту курсу, а з іншого, значно підвищити ефективність і якість організації навчання, сприяти підвищенню інтересу студента як до отримання знань, так і до закріплення цих знань на практиці. До того ж, нові інноваційні методики є дуже привабливими для сучасного студента. Специфіка підготовки фахівця морської галузі вимагає від викладача не просто надати інформацію за тою чи іншою дисципліною, а реалізувати саме компетентнісний підхід до створення курсу. Майбутній навігатор має не тільки засвоїти фундаментальні положення, він повинен вміти застосовувати набуті знання на практиці. Внедрение инновационных технологий в процесс обучения позволяет, с одной стороны, предлагать новые подходы к преподаванию содержания курса, а с другой, значительно повысить эффективность и качество организации обучения, способствовать повышению интереса студентов как к получению знаний, так и к закреплению этих знаний на практике. К тому же, новые инновационные методики являются очень привлекательными для современного студента. Специфика подготовки специалиста морской отрасли требует от преподавателя не просто предоставить информацию по той или иной дисциплине, а реализовать именно компетентностный подход к созданию курса. Будущий навигатор должен не только усвоить фундаментальные положения, а и уметь применять полученные знания на практике.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk_UA
dc.subjectсучасні технологіїuk_UA
dc.subjectMS Exceluk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectрозрахункиuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectсовременные технологииuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectрасчетыuk_UA
dc.subjectинтерактивные методыuk_UA
dc.subjectmodern technologyuk_UA
dc.subjectdistance Learninguk_UA
dc.subjectcalculationsuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.titleЕфективність використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі Херсонської державної морської академіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravtsova_interactive_methods.pdf468.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.