Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравцова, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Kravtsova, L. | - |
dc.contributor.author | Камінська, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Каминская, Н.Г. | - |
dc.contributor.author | Kaminska, N. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-21T11:49:22Z | - |
dc.date.available | 2019-10-21T11:49:22Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-15 | - |
dc.identifier.citation | Кравцова Л.В., Камінська Н.Г Ефективність використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі Херсонської державної морської академії / Л.В. Кравцова, Н.Г. Камінська «ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 16-17 травня 201 9 р. Київ Державного університету інфраструктури та технологій,2019. - С. 354-357. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/179 | - |
dc.description | Міжнародна науково-практична конференція | uk_UA |
dc.description.abstract | Впровадження інноваційних технологій в процес навчання дозволяє, з одного боку, пропонувати нові підходи до викладання змісту курсу, а з іншого, значно підвищити ефективність і якість організації навчання, сприяти підвищенню інтересу студента як до отримання знань, так і до закріплення цих знань на практиці. До того ж, нові інноваційні методики є дуже привабливими для сучасного студента. Специфіка підготовки фахівця морської галузі вимагає від викладача не просто надати інформацію за тою чи іншою дисципліною, а реалізувати саме компетентнісний підхід до створення курсу. Майбутній навігатор має не тільки засвоїти фундаментальні положення, він повинен вміти застосовувати набуті знання на практиці. Внедрение инновационных технологий в процесс обучения позволяет, с одной стороны, предлагать новые подходы к преподаванию содержания курса, а с другой, значительно повысить эффективность и качество организации обучения, способствовать повышению интереса студентов как к получению знаний, так и к закреплению этих знаний на практике. К тому же, новые инновационные методики являются очень привлекательными для современного студента. Специфика подготовки специалиста морской отрасли требует от преподавателя не просто предоставить информацию по той или иной дисциплине, а реализовать именно компетентностный подход к созданию курса. Будущий навигатор должен не только усвоить фундаментальные положения, а и уметь применять полученные знания на практике. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Державний університет інфраструктури та технологій | uk_UA |
dc.subject | сучасні технології | uk_UA |
dc.subject | MS Excel | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | розрахунки | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.subject | современные технологии | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | расчеты | uk_UA |
dc.subject | интерактивные методы | uk_UA |
dc.subject | modern technology | uk_UA |
dc.subject | distance Learning | uk_UA |
dc.subject | calculations | uk_UA |
dc.subject | interactive methods | uk_UA |
dc.title | Ефективність використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі Херсонської державної морської академії | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kravtsova_interactive_methods.pdf | 468.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.