Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/179
Назва: | Ефективність використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі Херсонської державної морської академії |
Автори: | Кравцова, Л.В. Kravtsova, L. Камінська, Н.Г. Каминская, Н.Г. Kaminska, N. |
Ключові слова: | сучасні технології MS Excel дистанційне навчання розрахунки інтерактивні методи современные технологии дистанционное обучение расчеты интерактивные методы modern technology distance Learning calculations interactive methods |
Дата публікації: | 15-тра-2019 |
Видавництво: | Державний університет інфраструктури та технологій |
Бібліографічний опис: | Кравцова Л.В., Камінська Н.Г Ефективність використання інтерактивних методів навчання в освітньому процесі Херсонської державної морської академії / Л.В. Кравцова, Н.Г. Камінська «ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»: зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 16-17 травня 201 9 р. Київ Державного університету інфраструктури та технологій,2019. - С. 354-357. |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження інноваційних технологій в процес навчання дозволяє, з одного боку, пропонувати нові підходи до викладання змісту курсу, а з іншого, значно підвищити ефективність і якість організації навчання, сприяти підвищенню інтересу студента як до отримання знань, так і до закріплення цих знань на практиці. До того ж, нові інноваційні методики є дуже привабливими для сучасного студента. Специфіка підготовки фахівця морської галузі вимагає від викладача не просто надати інформацію за тою чи іншою дисципліною, а реалізувати саме компетентнісний підхід до створення курсу. Майбутній навігатор має не тільки засвоїти фундаментальні положення, він повинен вміти застосовувати набуті знання на практиці. Внедрение инновационных технологий в процесс обучения позволяет, с одной стороны, предлагать новые подходы к преподаванию содержания курса, а с другой, значительно повысить эффективность и качество организации обучения, способствовать повышению интереса студентов как к получению знаний, так и к закреплению этих знаний на практике. К тому же, новые инновационные методики являются очень привлекательными для современного студента. Специфика подготовки специалиста морской отрасли требует от преподавателя не просто предоставить информацию по той или иной дисциплине, а реализовать именно компетентностный подход к созданию курса. Будущий навигатор должен не только усвоить фундаментальные положения, а и уметь применять полученные знания на практике. |
Опис: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/179 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kravtsova_interactive_methods.pdf | 468.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.