Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодлевський, П.М.-
dc.contributor.authorГодлевский, П.М.-
dc.contributor.authorHodlevskyi, P.-
dc.contributor.authorСаратовський, О.В.-
dc.contributor.authorСаратовский, А.В.-
dc.contributor.authorСпринь, О.Б.-
dc.contributor.authorSprin, O.B-
dc.date.accessioned2020-12-14T11:25:08Z-
dc.date.available2020-12-14T11:25:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГодлевський П.М., Саратовський О.В. Спринь О.Б. До питання про змістове наповнення навчальної програми з дисципліни професійно-прикладна фізична підготовка фахівців морського транспорту. The 1st International scientific and practical conference ―Achievements and prospects of modern scientific research (December 6-8, 2020) Editorial EDULCP, Buenos Aires, Argentina. 2020, 244-251.uk_UA
dc.identifier.isbn978-987-859-237-4-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1584-
dc.descriptionThe 1st International scientific and practical conferenceuk_UA
dc.description.abstractВирішення завдань професійно-прикладної фізичної підготовки здійснюється в загальній системі фізичного виховання у вищих навчальних закладах.У зв‘язку з введенням нових державних освітніх стандартів у вищих навчальних закладах, переходом на Європейську кредитно-модульну систему освіти, з набуттям навчальної дисципліни «Фізичне виховання» статусу поза кредитної, скорочується кількість навчальних годин на фізичне виховання і дві третини припадає на самостійні і факультативні заняття. Решение задач профессионально-прикладной физической подготовки осуществляется в общей системе физического воспитания в высших учебных закладах.У связи с введением новых государственных образовательных стандартов в высших учебных заведениях, переходом на Европейскую кредитно-модульную систему образования, с приобретением учебной дисциплины «Физическое воспитание» статуса вне кредитной, сокращается количество учебных часов на физическое воспитание и две трети приходится на самостоятельные и факультативные занятия. The solution of the problems of vocationally applied physical training is carried out in the general system of physical education in higher educational institutions. In connection with the introduction of new state educational standards in higher educational institutions, the transition to the European credit-modular education system, with the acquisition of the discipline "Physical education" status outside credit, the number of teaching hours for physical education is reduced and two-thirds are for independent and optional classes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherEditorial EDULCPuk_UA
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофессионально-прикладная физическая подготовкаuk_UA
dc.subjectсоискатели высшего образованияuk_UA
dc.subjectфизическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA
dc.subjectvocationally applied physical traininguk_UA
dc.subjectapplicants for higher educationuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.titleДо питання про змістове наповнення навчальної програми з дисципліни професійно-прикладна фізична підготовка фахівців морського транспортуuk_UA
dc.title.alternativeК вопросу о содержательном наполнении учебной программы по дисциплине профессионально-прикладная физическая подготовка специалистов морского транспортаuk_UA
dc.title.alternativeOn the question of the content of the curriculum in the discipline of professionally applied physical training of maritime transport specialistsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodlevskyi_physical_education.pdf300.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.