Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1584
Назва: До питання про змістове наповнення навчальної програми з дисципліни професійно-прикладна фізична підготовка фахівців морського транспорту
Інші назви: К вопросу о содержательном наполнении учебной программы по дисциплине профессионально-прикладная физическая подготовка специалистов морского транспорта
On the question of the content of the curriculum in the discipline of professionally applied physical training of maritime transport specialists
Автори: Годлевський, П.М.
Годлевский, П.М.
Hodlevskyi, P.
Саратовський, О.В.
Саратовский, А.В.
Спринь, О.Б.
Sprin, O.B
Ключові слова: професійно-прикладна фізична підготовка
здобувачі вищої освіти
фізичне виховання
професійна діяльність
профессионально-прикладная физическая подготовка
соискатели высшего образования
физическое воспитание
профессиональная деятельность
vocationally applied physical training
applicants for higher education
physical education
professional activity
Дата публікації: 2020
Видавництво: Editorial EDULCP
Бібліографічний опис: Годлевський П.М., Саратовський О.В. Спринь О.Б. До питання про змістове наповнення навчальної програми з дисципліни професійно-прикладна фізична підготовка фахівців морського транспорту. The 1st International scientific and practical conference ―Achievements and prospects of modern scientific research (December 6-8, 2020) Editorial EDULCP, Buenos Aires, Argentina. 2020, 244-251.
Короткий огляд (реферат): Вирішення завдань професійно-прикладної фізичної підготовки здійснюється в загальній системі фізичного виховання у вищих навчальних закладах.У зв‘язку з введенням нових державних освітніх стандартів у вищих навчальних закладах, переходом на Європейську кредитно-модульну систему освіти, з набуттям навчальної дисципліни «Фізичне виховання» статусу поза кредитної, скорочується кількість навчальних годин на фізичне виховання і дві третини припадає на самостійні і факультативні заняття. Решение задач профессионально-прикладной физической подготовки осуществляется в общей системе физического воспитания в высших учебных закладах.У связи с введением новых государственных образовательных стандартов в высших учебных заведениях, переходом на Европейскую кредитно-модульную систему образования, с приобретением учебной дисциплины «Физическое воспитание» статуса вне кредитной, сокращается количество учебных часов на физическое воспитание и две трети приходится на самостоятельные и факультативные занятия. The solution of the problems of vocationally applied physical training is carried out in the general system of physical education in higher educational institutions. In connection with the introduction of new state educational standards in higher educational institutions, the transition to the European credit-modular education system, with the acquisition of the discipline "Physical education" status outside credit, the number of teaching hours for physical education is reduced and two-thirds are for independent and optional classes.
Опис: The 1st International scientific and practical conference
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1584
ISBN: 978-987-859-237-4
Розташовується у зібраннях:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hodlevskyi_physical_education.pdf300.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.