Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLisinchuk, A.-
dc.contributor.authorЛісінчук, А.С.-
dc.contributor.authorЛисинчук, А.С.-
dc.date.accessioned2019-10-15T10:30:15Z-
dc.date.available2019-10-15T10:30:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationLisinchuk A. The Principles of Communicative Teaching: Meaning and Realization via MOODLE Learning Platform. Науковий журнал «Молодий вчений». 2019. № 7.2 (71.2). С. 64–66.uk_UA
dc.identifier.isbn2304–5809-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/143-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractThe article is focused on the study of practical realization of communicative approach principles in teaching Maritime English via the Moodle online learning platform as a means to comply with recent technology development. The study takes into consideration the principles stated in IMO Model Course 3.17 with the view on a language as on a practical tool of communication and students to be active learners involved in the planning of the course and self-correction and assessment. Стаття присвячена дослідженню практичної реалізації принципів комунікативного підходу у вивченні морської англійської мови засобами навчальної онлайн-платформи Moodle як способу імплементації нових освітніх цілей, що виникли завдяки нещодавньому технологічному розвитку. Дослідження опирається на принципи комунікативного підходу, викладені в Модельному курсі ІМО 3.17, з урахуванням того, що мова є практичним інструментом комунікації, а студенти активно беруть участь у плануванні курсу, оцінюванні та самокорекції. Статья посвящена исследованию практической реализации принципов коммуникативного подхода в изучении морского английского языка средствами учебной онлайн-платформы Moodle как способа имплементации новых образовательных целей, возникших благодаря недавнему технологическому развитию. Исследование базируется на принципах коммуникативного подхода, изложенных в Модельном курсе ІМО 3.17, с учетом того, что язык является практическим инструментом коммуникации, а студенты активно участвуют в планировании курса, оценке и самокоррекции.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 372.881.111.1;-
dc.subjectMaritime Englishuk_UA
dc.subjectonline platformsuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectcommunicative teachinguk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectMoodle platformuk_UA
dc.subjectМорська англійська моваuk_UA
dc.subjectонлайн-платформиuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectплатформа Moodleuk_UA
dc.subjectМорской английский языкuk_UA
dc.subjectонлайн-платформыuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectкоммуникативное обучениuk_UA
dc.subjectонлайн-обучениеuk_UA
dc.subjectплатформа Moodleuk_UA
dc.titleThe Principles of Communicative Teaching: Meaning and Realization via MOODLE Learning Platformuk_UA
dc.title.alternativeПринципи комунікативного навчання: значення і реалізація через навчальну платформу MOODLEuk_UA
dc.title.alternativeПринципы коммуникативного обучения: значение и реализация посредством учебной платформы MOODLEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisinchuk_moodle.pdf528.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.