Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/143
Назва: | The Principles of Communicative Teaching: Meaning and Realization via MOODLE Learning Platform |
Інші назви: | Принципи комунікативного навчання: значення і реалізація через навчальну платформу MOODLE Принципы коммуникативного обучения: значение и реализация посредством учебной платформы MOODLE |
Автори: | Lisinchuk, A. Лісінчук, А.С. Лисинчук, А.С. |
Ключові слова: | Maritime English online platforms communicative approach communicative teaching online learning Moodle platform Морська англійська мова онлайн-платформи комунікативний підхід комунікативне навчання онлайн-навчання платформа Moodle Морской английский язык онлайн-платформы коммуникативный подход коммуникативное обучени онлайн-обучение платформа Moodle |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Молодий вчений |
Бібліографічний опис: | Lisinchuk A. The Principles of Communicative Teaching: Meaning and Realization via MOODLE Learning Platform. Науковий журнал «Молодий вчений». 2019. № 7.2 (71.2). С. 64–66. |
Серія/номер: | УДК: 372.881.111.1; |
Короткий огляд (реферат): | The article is focused on the study of practical realization of communicative approach principles in teaching Maritime English via the Moodle online learning platform as a means to comply with recent technology development. The study takes into consideration the principles stated in IMO Model Course 3.17 with the view on a language as on a practical tool of communication and students to be active learners involved in the planning of the course and self-correction and assessment. Стаття присвячена дослідженню практичної реалізації принципів комунікативного підходу у вивченні морської англійської мови засобами навчальної онлайн-платформи Moodle як способу імплементації нових освітніх цілей, що виникли завдяки нещодавньому технологічному розвитку. Дослідження опирається на принципи комунікативного підходу, викладені в Модельному курсі ІМО 3.17, з урахуванням того, що мова є практичним інструментом комунікації, а студенти активно беруть участь у плануванні курсу, оцінюванні та самокорекції. Статья посвящена исследованию практической реализации принципов коммуникативного подхода в изучении морского английского языка средствами учебной онлайн-платформы Moodle как способа имплементации новых образовательных целей, возникших благодаря недавнему технологическому развитию. Исследование базируется на принципах коммуникативного подхода, изложенных в Модельном курсе ІМО 3.17, с учетом того, что язык является практическим инструментом коммуникации, а студенты активно участвуют в планировании курса, оценке и самокоррекции. |
Опис: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/143 |
ISBN: | 2304–5809 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lisinchuk_moodle.pdf | 528.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.