Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1414
Title: | Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів |
Other Titles: | Regularities of formation of modified epoxy-polyester composites to increase the wear resistance of vehicle parts |
Authors: | Якущенко, С.В. Yakushchenko, S. |
Keywords: | епокси-поліефірний композит метилендіфенілдіізоціанат ультрафіолетове опромінення трибологічні властивості зносостійкість агресивне середовище скануюча електронна мікроскопія рентгенівський мікроаналіз epoxy-polyester composite methylene diphenyl diisocyanate ultraviolet irradiation tribological properties wear resistance aggressive environment scanning electron microscopy X-ray microanalysis |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Якущенко С. В. Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів : дис. ... д-ра філос. : 275. Херсон, 2020. 276 с. |
Series/Report no.: | УДК: 629.1; |
Abstract: | Якущенко С.В. Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеню доктора філософії за спеціальністю 275 Транспортні технології. – Херсонська державна морська академія, Міністерство освіти і науки України, Херсон, 2020. Науковий інтерес розроблення і дослідження, епокси-поліефірних композитів модифікованих ультрафіолетом з введенням дрібнодисперсних та дисперсних добавок різної фізико-хімічної природи обумовлений актуальністю їх застосування. Зокрема, для підвищення ресурсу роботи деталей та механізмів засобів транспорту, що дозволяє знизити затрати на їх виготовлення та ремонт. Додатково дозволяє, зменшити витрати на подолання сил тертя і, як наслідок, підвищення надійності та технічних характеристик. При цьому, поглиблене вивчення особливостей структури композитних матеріалів із використанням сучасних методів дослідження, дозволить виявити процеси у області механічної взаємодії тіл пари тертя, що у свою чергу дозволить прогнозовано керувати властивостями при розробленні полімерних КМ з підвищеними експлуатаційними характеристиками. Метою дисертаційної роботи є встановлення основних закономірностей формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів та видати рекомендації щодо створення на їх основі матеріалів з підвищеними трибологічними властивостями, які працюють в умовах впливу агресивних середовищ. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1414 |
Appears in Collections: | Кафедра природничо-наукової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дисертація Якущенко С.В..pdf | 10.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Відгук офіційного опонента Юрженка М.В..pdf | 4.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Відгук офіційного опонента Дінжоса Р.В..pdf | 3.32 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Анотація дисертація Якущенко С.В..pdf | 403.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.