Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1414
Назва: | Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів |
Інші назви: | Regularities of formation of modified epoxy-polyester composites to increase the wear resistance of vehicle parts |
Автори: | Якущенко, С.В. Yakushchenko, S. |
Ключові слова: | епокси-поліефірний композит метилендіфенілдіізоціанат ультрафіолетове опромінення трибологічні властивості зносостійкість агресивне середовище скануюча електронна мікроскопія рентгенівський мікроаналіз epoxy-polyester composite methylene diphenyl diisocyanate ultraviolet irradiation tribological properties wear resistance aggressive environment scanning electron microscopy X-ray microanalysis |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Якущенко С. В. Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів : дис. ... д-ра філос. : 275. Херсон, 2020. 276 с. |
Серія/номер: | УДК: 629.1; |
Короткий огляд (реферат): | Якущенко С.В. Закономірності формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеню доктора філософії за спеціальністю 275 Транспортні технології. – Херсонська державна морська академія, Міністерство освіти і науки України, Херсон, 2020. Науковий інтерес розроблення і дослідження, епокси-поліефірних композитів модифікованих ультрафіолетом з введенням дрібнодисперсних та дисперсних добавок різної фізико-хімічної природи обумовлений актуальністю їх застосування. Зокрема, для підвищення ресурсу роботи деталей та механізмів засобів транспорту, що дозволяє знизити затрати на їх виготовлення та ремонт. Додатково дозволяє, зменшити витрати на подолання сил тертя і, як наслідок, підвищення надійності та технічних характеристик. При цьому, поглиблене вивчення особливостей структури композитних матеріалів із використанням сучасних методів дослідження, дозволить виявити процеси у області механічної взаємодії тіл пари тертя, що у свою чергу дозволить прогнозовано керувати властивостями при розробленні полімерних КМ з підвищеними експлуатаційними характеристиками. Метою дисертаційної роботи є встановлення основних закономірностей формування модифікованих епокси-поліефірних композитів для підвищення зносостійкості деталей транспортних засобів та видати рекомендації щодо створення на їх основі матеріалів з підвищеними трибологічними властивостями, які працюють в умовах впливу агресивних середовищ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1414 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра природничо-наукової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дисертація Якущенко С.В..pdf | 10.44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Відгук офіційного опонента Юрженка М.В..pdf | 4.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Відгук офіційного опонента Дінжоса Р.В..pdf | 3.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Анотація дисертація Якущенко С.В..pdf | 403.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.