Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмелікова, В.Б.-
dc.contributor.authorСмеликова, В.Б.-
dc.contributor.authorSmelikova, V.B.-
dc.date.accessioned2019-10-11T10:26:02Z-
dc.date.available2019-10-11T10:26:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмелікова В.Б. Використання методу вилучення знань у викладанні англійської мови професійного спрямування майбутнім судноводіям / Colloquium-journal. – Warszava, Polska, 2019. – №2 (26). – P. 50-52.uk_UA
dc.identifier.issn2520-6990-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/131-
dc.description.abstractРозглядається питання використання методу вилучення знань у викладанні іноземної мови, зокрема англійської, майбутнім судноводіям. Наголошується на доцільності впровадження цього методу, що сприятиме полегшенню сприйняття студентами граматичного або лексичного матеріалу, оптимізації навчального процесу, інтересу в подальшому вивченні іноземної мови. Метод вилучення знань застосовуються при вивченні лексико-граматичного матеріалу на різних етапах – від уведення нової теми до її повторення і узагальнення, у груповій, індивідуальній і самостійній роботі студентів. Рассматривается вопрос использования метода извлечения знаний в преподавании иностранных языков, в частности английского, будущим судоводителям. Акцентируется на целесообразности внедрения этого метода, что будет способствовать облегчению восприятия студентами грамматического либо лексического материала, оптимизации учебного процесса, интересу в последующем изучении иностранного языка. Метод извлечения знаний следует использовать при изучении лексико-грамматического материала на разных этапах – от введения новой темы до ее повторения и обобщения, в групповой и самостоятельной работе. The article discusses the use of eliciting technique in teaching foreign languages, particularly English, to future deck officers. The expediency of introduction of this technology that will help to relief students’ perception of grammatical or lexical material as well as to optimize the educational process and interest in further study of English is noted. Eliciting technique is useful in the study of lexical and grammatical material in different stages – from the introduction of new themes to its repetition and generalization, group, individual and independent work of students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher«Chocimska 24, 00-001 Warszawa, Poland»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.091.33:81;243:656.6;-
dc.subjectметод вилучення знаньuk_UA
dc.subjectвикладання англійської мовиuk_UA
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectграматикаuk_UA
dc.subjectчитанняuk_UA
dc.subjectписьмоuk_UA
dc.subjecteliciting techniqueuk_UA
dc.subjectteaching Englishuk_UA
dc.subjectvocabularyuk_UA
dc.subjectgrammaruk_UA
dc.subjectreadinguk_UA
dc.subjectwritinguk_UA
dc.subjectметод извлечения знанийuk_UA
dc.subjectпреподавание английского языкаuk_UA
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectграмматикаuk_UA
dc.subjectчтениеuk_UA
dc.subjectписьмоuk_UA
dc.titleВикористання методу вилучення знань у викладанні англійської мови професійного спрямування майбутнім судноводіямuk_UA
dc.title.alternativeThe use of eliciting technique in teaching English for specific purposes to future deck officersuk_UA
dc.title.alternativeИспользование метода извлечения знаний в преподавании английского языка профессионального направления будущим судоводителямuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smelikova_eliciting.pdf689.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.