Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/131
Назва: Використання методу вилучення знань у викладанні англійської мови професійного спрямування майбутнім судноводіям
Інші назви: The use of eliciting technique in teaching English for specific purposes to future deck officers
Использование метода извлечения знаний в преподавании английского языка профессионального направления будущим судоводителям
Автори: Смелікова, В.Б.
Смеликова, В.Б.
Smelikova, V.B.
Ключові слова: метод вилучення знань
викладання англійської мови
лексика
граматика
читання
письмо
eliciting technique
teaching English
vocabulary
grammar
reading
writing
метод извлечения знаний
преподавание английского языка
лексика
грамматика
чтение
письмо
Дата публікації: 2019
Видавництво: «Chocimska 24, 00-001 Warszawa, Poland»
Бібліографічний опис: Смелікова В.Б. Використання методу вилучення знань у викладанні англійської мови професійного спрямування майбутнім судноводіям / Colloquium-journal. – Warszava, Polska, 2019. – №2 (26). – P. 50-52.
Серія/номер: УДК: 378.091.33:81;243:656.6;
Короткий огляд (реферат): Розглядається питання використання методу вилучення знань у викладанні іноземної мови, зокрема англійської, майбутнім судноводіям. Наголошується на доцільності впровадження цього методу, що сприятиме полегшенню сприйняття студентами граматичного або лексичного матеріалу, оптимізації навчального процесу, інтересу в подальшому вивченні іноземної мови. Метод вилучення знань застосовуються при вивченні лексико-граматичного матеріалу на різних етапах – від уведення нової теми до її повторення і узагальнення, у груповій, індивідуальній і самостійній роботі студентів. Рассматривается вопрос использования метода извлечения знаний в преподавании иностранных языков, в частности английского, будущим судоводителям. Акцентируется на целесообразности внедрения этого метода, что будет способствовать облегчению восприятия студентами грамматического либо лексического материала, оптимизации учебного процесса, интересу в последующем изучении иностранного языка. Метод извлечения знаний следует использовать при изучении лексико-грамматического материала на разных этапах – от введения новой темы до ее повторения и обобщения, в групповой и самостоятельной работе. The article discusses the use of eliciting technique in teaching foreign languages, particularly English, to future deck officers. The expediency of introduction of this technology that will help to relief students’ perception of grammatical or lexical material as well as to optimize the educational process and interest in further study of English is noted. Eliciting technique is useful in the study of lexical and grammatical material in different stages – from the introduction of new themes to its repetition and generalization, group, individual and independent work of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/131
ISSN: 2520-6990
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smelikova_eliciting.pdf689.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.