Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1121
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorPopova, H.V.-
dc.contributor.authorПопова, Г.В.-
dc.contributor.authorSherman, M.I.-
dc.contributor.authorШерман, M.I.-
dc.contributor.authorШерман, М.И.-
dc.contributor.authorYurzhenko, A.Y.-
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.date.accessioned2020-07-03T07:54:06Z-
dc.date.available2020-07-03T07:54:06Z-
dc.date.issued2020-06-01-
dc.identifier.citationVoloshynov S., Popova H., Sherman M., Yurzhenko A. Case study activities while building English communicative competency of future ship engineers using distance learning. IX Міжнародна науково-практична конференція Математика. Інформаційні технології. Освіта: тези доповідей. Луцьк-Світязь, 2020. С.59-62uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1121-
dc.descriptionміжнародна конференціяuk_UA
dc.description.abstractThe use ofLMS MOODLE for distance learning at Kherson State Maritime Academy (KSMA) became compulsory because of quarantine caused by COVID-19 pandemic. E-courses of all the teachers of KSMA were developed and updated. The problem of English for specific purpose courses arose while developing courses because ofthe misbelief that language can’t be taught using distance learning.While developing English courses different methods and elements were used (augmented reality, gamification, communicative approach, competencybased approach, etc.). The biggest impact on courses updating had case study. This method represents investigation by cadet(s) of different real-life situations happened onboard a vessel. Використання LMS MOODLE для дистанційного навчання в Херсонській державній морській академії (ХДМА) стало обов'язковим через карантин, спричинений пандемією COVID-19. Розроблено та оновлено електронні курси всіх викладачів ХДМА. Проблема курсів англійської мови за професійним спрямуванням виникла під час розробки курсів через невіру, що мову не можна викладати за допомогою дистанційного навчання. Під час розробки курсів англійської мови використовувались різні методи та елементи (доповнена реальність, гейміфікація, комунікативний підхід, підхід, компетентнісний підхід тощо). Найбільший вплив на оновлення курсів мав метод кейсів. Цей метод являє собою розслідування курсантами різних реальних ситуацій, що відбулися на борту судна.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПП Іванюк В.П.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147;-
dc.subjectLMS MOODLEuk_UA
dc.subjectship engineersuk_UA
dc.subjectсуднові механікиuk_UA
dc.subjectсудновые механикиuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.titleCase study activities while building English communicative competency of future ship engineers using distance learninguk_UA
dc.title.alternativeЗавдання Case study під час формування англомовної комунікативної компетентності у майбутніх судномеханіків, використовуючи дистанційне навчанняuk_UA
dc.title.alternativeЗадания Case study при формировании англоязычной коммуникативной компетентности у будущих судомеханики, используя дистанционное обучениеuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_case.pdf244.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.