Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1121
Назва: Case study activities while building English communicative competency of future ship engineers using distance learning
Інші назви: Завдання Case study під час формування англомовної комунікативної компетентності у майбутніх судномеханіків, використовуючи дистанційне навчання
Задания Case study при формировании англоязычной коммуникативной компетентности у будущих судомеханики, используя дистанционное обучение
Автори: Voloshynov, S.A.
Волошинов, С.А.
Popova, H.V.
Попова, Г.В.
Sherman, M.I.
Шерман, M.I.
Шерман, М.И.
Yurzhenko, A.Y.
Юрженко, А.Ю.
Ключові слова: LMS MOODLE
ship engineers
суднові механіки
судновые механики
communicative competence
комунікативна компетентність
коммуникативная компетентность
Дата публікації: 1-чер-2020
Видавництво: ПП Іванюк В.П.
Бібліографічний опис: Voloshynov S., Popova H., Sherman M., Yurzhenko A. Case study activities while building English communicative competency of future ship engineers using distance learning. IX Міжнародна науково-практична конференція Математика. Інформаційні технології. Освіта: тези доповідей. Луцьк-Світязь, 2020. С.59-62
Серія/номер: УДК 378.147;
Короткий огляд (реферат): The use ofLMS MOODLE for distance learning at Kherson State Maritime Academy (KSMA) became compulsory because of quarantine caused by COVID-19 pandemic. E-courses of all the teachers of KSMA were developed and updated. The problem of English for specific purpose courses arose while developing courses because ofthe misbelief that language can’t be taught using distance learning.While developing English courses different methods and elements were used (augmented reality, gamification, communicative approach, competencybased approach, etc.). The biggest impact on courses updating had case study. This method represents investigation by cadet(s) of different real-life situations happened onboard a vessel. Використання LMS MOODLE для дистанційного навчання в Херсонській державній морській академії (ХДМА) стало обов'язковим через карантин, спричинений пандемією COVID-19. Розроблено та оновлено електронні курси всіх викладачів ХДМА. Проблема курсів англійської мови за професійним спрямуванням виникла під час розробки курсів через невіру, що мову не можна викладати за допомогою дистанційного навчання. Під час розробки курсів англійської мови використовувались різні методи та елементи (доповнена реальність, гейміфікація, комунікативний підхід, підхід, компетентнісний підхід тощо). Найбільший вплив на оновлення курсів мав метод кейсів. Цей метод являє собою розслідування курсантами різних реальних ситуацій, що відбулися на борту судна.
Опис: міжнародна конференція
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1121
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshynov_case.pdf244.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.