Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46
Назва: | Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків |
Інші назви: | Structure of professional Еnglish training of future ship engineers Структура профессиональной англоязычной подготовки будущих судновых механиков |
Автори: | Юрженко, А.Ю. Yurzhenko, A.Y. |
Ключові слова: | комунікативна компетентність комунікативно-компетентнісний підхід змішане навчання MOODLE communicative competence communicative-competence approach blended learning коммуникативная компетентность коммуникативно-компетентностный подход смешанное обучение |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Інформаційні технології в освіті |
Бібліографічний опис: | Юрженко А.Ю. Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків / А.Ю.Юрженко // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - № 37. - С. 137-148. |
Серія/номер: | УДК 378.147; |
Короткий огляд (реферат): | Роль морського ЗВО полягає у підготовці майбутнього компетентного працівника морського фаху таким чином, щоб він відповідав вимогам роботодавця і був здатний забезпечити, за умов перебування на судні, якісну професійну діяльність. Відтак, одним із ключових завдань підготовки суднового механіка є формування у нього комунікативної компетентності для якісного виконання професійних завдань на судні. Наше дослідження було направлено на опис професійного призначення майбутнього судного механіка; перелік засобів навчання; формування предмету професійної діяльності; опис виробничих функцій; окреслення його навчального середовища та перелік умов успішного професійного навчання. До професійного призначення майбутнього суднового механіка ми відносимо експлуатацію суднових енергетичних установок: головних та допоміжних механізмів, пов’язані з цими механізмами системи управління. У нашому досліджені проаналізовано традиційні та новітні засоби навчання Предметом професійної діяльності майбутніх суднових механіків окреслено суднові машини, механізми, устаткування та члени команди. Виробничі функції визначає Кодекс ПДНВ (Кодекс з підготовки і дипломування моряків та несення вахти). У досліджені перелічено переваги використання такого інформаційно-комунікативного педагогічного середовища як платформа MOODLE. В результаті нашого дослідження було доведено,що майбутні фахівці з експлуатації суднових енергетичних установок використовують новітні засоби навчання, або навчально-методичні онлайн матеріали для вивчення суднових машин, механізмів та устаткувань у морському ЗВО (Закладі Вищої Освіти) та інформаційно-комунікативному педагогічному середовищі. Використання комунікативно-компетентнісного підходу та електронних курсів на платформі MOODLE має потенційну освітню можливість як ефективний засіб для формування іноземної професійної компетентності майбутніх фахівців морської галузі. |
Опис: | Категорія В |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46 |
ISSN: | 1998-6939 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurzhenko_blended.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.