Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрженко, А.Ю.-
dc.contributor.authorYurzhenko, А.Y.-
dc.date.accessioned2019-09-11T12:32:54Z-
dc.date.available2019-09-11T12:32:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮрженко А.Ю. Структура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіків / А.Ю.Юрженко // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - № 37. - С. 137-148.uk_UA
dc.identifier.issn1998-6939-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/46-
dc.descriptionКатегорія Вuk_UA
dc.description.abstractРоль морського ЗВО полягає у підготовці майбутнього компетентного працівника морського фаху таким чином, щоб він відповідав вимогам роботодавця і був здатний забезпечити, за умов перебування на судні, якісну професійну діяльність. Відтак, одним із ключових завдань підготовки суднового механіка є формування у нього комунікативної компетентності для якісного виконання професійних завдань на судні. Наше дослідження було направлено на опис професійного призначення майбутнього судного механіка; перелік засобів навчання; формування предмету професійної діяльності; опис виробничих функцій; окреслення його навчального середовища та перелік умов успішного професійного навчання. До професійного призначення майбутнього суднового механіка ми відносимо експлуатацію суднових енергетичних установок: головних та допоміжних механізмів, пов’язані з цими механізмами системи управління. У нашому досліджені проаналізовано традиційні та новітні засоби навчання Предметом професійної діяльності майбутніх суднових механіків окреслено суднові машини, механізми, устаткування та члени команди. Виробничі функції визначає Кодекс ПДНВ (Кодекс з підготовки і дипломування моряків та несення вахти). У досліджені перелічено переваги використання такого інформаційно-комунікативного педагогічного середовища як платформа MOODLE. В результаті нашого дослідження було доведено,що майбутні фахівці з експлуатації суднових енергетичних установок використовують новітні засоби навчання, або навчально-методичні онлайн матеріали для вивчення суднових машин, механізмів та устаткувань у морському ЗВО (Закладі Вищої Освіти) та інформаційно-комунікативному педагогічному середовищі. Використання комунікативно-компетентнісного підходу та електронних курсів на платформі MOODLE має потенційну освітню можливість як ефективний засіб для формування іноземної професійної компетентності майбутніх фахівців морської галузі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнформаційні технології в освітіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147;-
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативно-компетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectcommunicative-competence approachuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectкоммуникативно-компетентностный подходuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.titleСтруктура професійної англомовної підготовки майбутніх суднових механіківuk_UA
dc.title.alternativeStructure of professional Еnglish training of future ship engineersuk_UA
dc.title.alternativeСтруктура профессиональной англоязычной подготовки будущих судновых механиковuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurzhenko_blended.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.