Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2174
Назва: Форми, методи та засоби реалізації соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у 90-ті роки XX – на початку XXI століття
Інші назви: Формы, методы и средства реализации социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в 90-е годы XX – начале XXI века
Forms, methods and means of socio-cultural component realization in professional education of future seafarers in the 90s of the XX – beginning of the XXI century
Автори: Пенза, І.В.
Пенза, И.В.
Penza, I.V.
Ключові слова: соціокультурна складова освіти
форми
методи
засоби
судноводій
социокультурная составляющая образования
формы
методы
средства
судоводитель
socio-cultural component of education
forms
methods
means
navigator
Дата публікації: 2020
Видавництво: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»
Бібліографічний опис: Пенза І. В. Форми, методи та засоби реалізації соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у 90-ті роки XX – на початку XXI століття. Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управлінської діяльності: матеріали VІ Всеукраїнської науково-методичної конференції (м. Херсон, 20 листопада 2020 р.). Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. Ч. IІ. С. 110-113.
Серія/номер: УДК: 37.018;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто форми організації навчання та реалізації соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у 90-ті роки XX – на початку XXI століття. Зроблено висновок, що такими були лекції, практичні та семінарські заняття, самостійна робота курсантів, консультації; відбулась модернізація форм, методів та засобів навчання. Проте, простежено негативні тенденції у вигляді недостатнього забезпечення засобами навчання відповідно до оновлених вимог освітнього процесу. В статье рассмотрены формы организации обучения и реализации социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в 90-е годы XX – начале XXI века. Сделан вывод, что такими были лекции, практические и семинарские занятия, самостоятельная работа курсантов, консультации; состоялась модернизация форм, методов и средств обучения. Однако, прослежены негативные тенденции в виде недостаточного обеспечения средствами обучения в соответствии с обновленными требованиями образовательного процесса. The article considers the forms of organization of training and socio-cultural component realization in professional education of future seafarers in the 90s of XX – early XXI century. It was concluded that such were lectures, practical and seminar classes, independent work of cadets, consultations; the forms, methods and means of teaching were modernized. However, negative trends were observed in the form of insufficient provision of teaching aids in accordance with the updated requirements of the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2174
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Penza_formy,metody,zasoby 90-ti.pdf259.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.