Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/187
Назва: | Ефективність використання інтерактивних технологій при викладанні дисциплін природничого циклу в Херсонській державній морській академії |
Автори: | Знамеровська, Н.П. Знамеровская, Н.П. Znamerovska, N. Кравцова, Л.В. Kravtsova, L. |
Ключові слова: | інтерактивні технології дисципліна нарисна геометрія дистанційне навчання сучасні технології комп’ютерна графіка интерактивные технологии дисциплина начертательная геометрия дистанционное обучение современные технологии компьютерная графика interactive technologies discipline descriptive geometry Distance Learning modern technology Computer Graphics |
Дата публікації: | 2-вер-2019 |
Видавництво: | ХДМА |
Бібліографічний опис: | Знамеровська Н.П., Кравцова Л.В. Ефективність використання інтерактивних технологій при викладанні дисциплін природничого циклу в Херсонській державній морській академії/ Н.П. Знамеровська, Л.В. Кравцова Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування: зб. матеріалів 10-та Міжнар. науков.-практ. конф. - Херсон: ХДМА, 2019. – С. 271-273 |
Короткий огляд (реферат): | Головною метою будь-якого навчання є отримання тими хто навчається повного комплексу знань, вмінь та навичок, які необхідні йому як фахівцю при виконанні професійних обов’язків. Але перш ніж отримати роботу за фахом, претендент має довести свою компетентність. Особливо це стосується фахівців морського профілю, які вимушені підтверджувати свої знання на міжнародному рівні, мріючи працевлаштуватися у міжнародні морехідні компанії. Тому весь процес навчання у морському виші має бути спрямований на всебічну підготовку майбутніх моряків. Компетентнісний підхід до навчання передбачає безпосередній зв'язок між реалізацією вимог до професійної підготовки та фундаментальними науково - технічними знаннями та вміннями спеціалістів. Главной целью обучения является получение слушателем полного комплекса знаний, умений и навыков, необходимых ему как специалисту при выполнении профессиональных обязанностей. Однако прежде чем получить работу по специальности, претендент должен доказать свою компетентность. Особенно это касается специалистов морского профиля, подтверждающих свои знания на международном уровне для работы в международних компаниях. Поэтому весь процесс обучения в морском ВУЗе направлен на всестороннюю подготовку будущих моряков. Компетентностный подход к обучению обеспечивает непосредственную связь между реализацией требований к профессиональной подготовке и фундаментальными научно - техническими знаниями и умениями спеціалистов. |
Опис: | Міжнародна науково-практична конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/187 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра транспортних технологій і судноремонту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Znamerovska_INTERACTIVE_TECHNOLOGIES.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.