Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/160
Назва: | Відображення змісту соціокультурної складової частини освіти майбутніх судноводіїв в нормативно-правових документах незалежної України |
Інші назви: | Отражение содержания социокультурной части образования будущих судоводителей в нормативно-правовых документах независимой Украины The reflection of the content of future navigator’s sociocultural constituent in statutory and regulatory documents of independent Ukraine |
Автори: | Вербій, І.В. Вербий, И.В. Verbii, I.V. |
Ключові слова: | соціокультурна складова освіти майбутній судноводій незалежна Україна нормативно-правовий документ закон социокультурная составляющая образования будущий судоводитель независимая Украина нормативно-правовой документ закон socio-cultural component of education future navigator independent Ukraine statutory and regulatory document law |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Вербій І. В. Відображення змісту соціокультурної складової частини освіти майбутніх судноводіїв в нормативно-правових документах незалежної України. Педагогічні науки: збірник наукових праць. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018 № 83. Т. 1. С. 14-19. |
Серія/номер: | УДК: 378.1; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено та проаналізовано нормативно-правову базу, що відображає реалізацію змісту соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у незалежній Україні. Акцентовано увагу на тому, що через вивчення історії, мови, культури, традицій, спрямованості принципів освіти на гуманність та духовність і відбувається така реалізація. Здійснений аналіз засвідчив невід'ємність соціокультурної компоненти від освітнього процесу майбутніх судноводіїв. В статье исследовано и проанализировано нормативно-правовую базу, отражающую реализацию содержания социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в независимой Украине. Акцентировано внимание на том, что через изучение истории, языка, культуры, традиций, направленности принципов образования на гуманность и духовность и происходит такая реализация. Проведенный анализ показал неотделимость социокультурной компоненты от образовательного процесса будущих судоводителей. The article investigates and analyzes the regulatory and legal framework, which reflects the implementation of the content of the socio-cultural component of the education of future navigators in independent Ukraine. The emphasis is on the fact that such implementation is enforced through the study of history, language, culture, traditions, orientation of the principles of education to humanity and spirituality. The analysis conducted testified to the integrity of the socio-cultural component with the educational process of future navigators. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/160 |
ISSN: | 2413-1865 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Verbii_vidobrazh_zmisty.pdf | 194.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.