Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВербій, І.В.-
dc.contributor.authorВербий, И.В.-
dc.contributor.authorVerbii, I.V.-
dc.date.accessioned2019-10-16T13:05:33Z-
dc.date.available2019-10-16T13:05:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВербій І. В. Відображення змісту соціокультурної складової частини освіти майбутніх судноводіїв в нормативно-правових документах незалежної України. Педагогічні науки: збірник наукових праць. Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018 № 83. Т. 1. С. 14-19.uk_UA
dc.identifier.issn2413-1865-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/160-
dc.description.abstractУ статті досліджено та проаналізовано нормативно-правову базу, що відображає реалізацію змісту соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у незалежній Україні. Акцентовано увагу на тому, що через вивчення історії, мови, культури, традицій, спрямованості принципів освіти на гуманність та духовність і відбувається така реалізація. Здійснений аналіз засвідчив невід'ємність соціокультурної компоненти від освітнього процесу майбутніх судноводіїв. В статье исследовано и проанализировано нормативно-правовую базу, отражающую реализацию содержания социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в независимой Украине. Акцентировано внимание на том, что через изучение истории, языка, культуры, традиций, направленности принципов образования на гуманность и духовность и происходит такая реализация. Проведенный анализ показал неотделимость социокультурной компоненты от образовательного процесса будущих судоводителей. The article investigates and analyzes the regulatory and legal framework, which reflects the implementation of the content of the socio-cultural component of the education of future navigators in independent Ukraine. The emphasis is on the fact that such implementation is enforced through the study of history, language, culture, traditions, orientation of the principles of education to humanity and spirituality. The analysis conducted testified to the integrity of the socio-cultural component with the educational process of future navigators.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.1;-
dc.subjectсоціокультурна складова освітиuk_UA
dc.subjectмайбутній судноводійuk_UA
dc.subjectнезалежна Українаuk_UA
dc.subjectнормативно-правовий документuk_UA
dc.subjectзаконuk_UA
dc.subjectсоциокультурная составляющая образованияuk_UA
dc.subjectбудущий судоводительuk_UA
dc.subjectнезависимая Украинаuk_UA
dc.subjectнормативно-правовой документuk_UA
dc.subjectзаконuk_UA
dc.subjectsocio-cultural component of educationuk_UA
dc.subjectfuture navigatoruk_UA
dc.subjectindependent Ukraineuk_UA
dc.subjectstatutory and regulatory documentuk_UA
dc.subjectlawuk_UA
dc.titleВідображення змісту соціокультурної складової частини освіти майбутніх судноводіїв в нормативно-правових документах незалежної Україниuk_UA
dc.title.alternativeОтражение содержания социокультурной части образования будущих судоводителей в нормативно-правовых документах независимой Украиныuk_UA
dc.title.alternativeThe reflection of the content of future navigator’s sociocultural constituent in statutory and regulatory documents of independent Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbii_vidobrazh_zmisty.pdf194.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.