Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1396
Назва: | Cell Phones for English Learning |
Інші назви: | Використання мобільних телефонів у вивченні англійської мови Использование мобильных телефонов при изучении английского языка |
Автори: | Афанасиевская, И.А. Aфанасієвська, І.О. Afanasievskaya, I. Усова, Я.А. Усова, Я.О. Usova, Ya. |
Ключові слова: | smartphone blended learning e-learning virtual learning environment internet platforms English classrooms смартфон змішане навчання електронне навчання віртуальне навчальне середовище інтернет-платформи класи англійської мови смартфон смешанное обучение интернет обучение виртуальные платформы для обучения языка классы английского языка |
Дата публікації: | 29-тра-2020 |
Видавництво: | Visioner-2030: Наукове Передбачення |
Бібліографічний опис: | Cell Phones for English Learning // Visioner-2030: Наукове Передбачення [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжнародної міждисциплінар. наук.-практ. конф. з нагоди Дня Науки, Київ, 29 травня 2020. — С. 75-80 |
Серія/номер: | УДК: [001.18+00+001+008]:082; |
Короткий огляд (реферат): | Змішане навчання є одним із найпоширеніших методів вивчення іноземної мови під час дистанційних занять за допомогою віртуального навчання. За тривалий час викладачі та учні змінили думку на академічний підхід, тому що були введені сучасні інновації, а викладачі повинні запропонувати інші способи роботи для розповсюдження матеріалів, які використовуються для загальних занять з англійської мови. У будь-якому випадку, виконання змішаного навчання повинно мати освітню основу для кожного середовища, в якій воно буде організовано у визначеній послідовності. Ця стаття призвана продемонструвати декілька існуючих компонентів змішаного навчання пов'язаних з різноманітними умовами викладання. Технології мають місце у нашому реальному світі, тому використання технологій у класах - це реальність, яка розвивається в навчальних навичках реального світу. Багато досліджень показали, що вивчення мови з використанням технологій спростовує процес вивчення іноземної мови. Смешанное обучение является одним из самых распространенных методов изучения иностранного языка во время дистанционных занятий с помощью виртуального обучения. Преподаватели и ученики изменили мнение на академический подход, так как были введены современные инновации, а преподаватели должны предложить другие способы работы для распространения материалов, которые используются для общих занятий по английскому языку. В любом случае, выполнение смешанного обучения должно иметь образовательную основу для каждой среды, в которой оно будет организовано в определенной последовательности. Эта статья призвана продемонстрировать несколько существующих компонентов смешанного обучения связанных с различными условиями преподавания. Технологии имеют место в нашем реальном мире, поэтому использование технологий в классах - это реальность, которая развивается в учебных навыках реального мира. Многие исследования показали, что изучение языка с использованием технологий опровергает процесс изучения иностранного языка. Blended learning belongs to be one of the foremost ordinary ways to illustrate EFL (English as a foreign language) suitable to its bowed over component, which coordinating face -to- face classes with virtual learning in transfer to form accessible understudies a comprehensive range of materials and assets organized in a methodological way. Over long time, teachers and students have changed the way this academic approach is seen because modern innovations have been executed and instructors need to put forward other ways of working to spread materials that furnish EFL face -to- face classes. In any case, the execution of a blended learning must have educational grounds for each setting where it is arranged in sequence to be created. This article looks for to show a few existing components of blended learning and how they have been connected in a few inquires about drained diverse settings as well as to display a few contemplations to keep in reason. Technologies take part in our real world, so using technologies in the classrooms it is a reality that develops learners’ real world skills. Many research studies have found that technology assisted language learning facilitates the second langue learning process. |
Опис: | Науково-методична інтернет конференція |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1396 |
ISBN: | 978-617-7698-08-0 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судновій енергетиці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Afanasiyevskaya_cell_phones.pdf | 385.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.