Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709
Назва: | Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі» |
Автори: | Волошинов, С.А. Voloshynov, S.A. Buketov, A.V. Букетов, А.В. |
Ключові слова: | качество знаний якість знань державні стандарти государственные стандарты комунікативне спілкування коммуникативное общение Компетентність компетентность |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ХДМА |
Бібліографічний опис: | Волошинов С.А. Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі» / С.А. Волошинов, А.В. Букетов //Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати наук. пед. експерименту в Херсонський державній морській академії 2014-2018 рр.): монографія / [Л.В. Авраменко та ін.]; за наук. ред. В.В. Чернявського та ін. – Херсон: ХДМА, 2019. – С. 24 - 37. |
Серія/номер: | УДК : 378.147:656.61; |
Короткий огляд (реферат): | Формування професійної компетентності здійснюється завдяки взаємопов'язаним та взаємодоповнюючим напрямам освітнього процесу, а саме: академічній підготовці в стінах Морського коледжу і тренажерній підготовці у Херсонському морському спеціалізованому тренажерному центрі при Херсонській державній морській академії. Таким чином, формування конкурентоспроможного випускника та вдосконалення системи професійної підготовки в Морському коледжі здійснюється шляхом: - створення компетентнісних моделей фахівців; - визначення цілей і завдань навчальних курсів на базі компетентнісної моделі фахівця; - розробки компетентнісно-орієнтованих програм фахових дисциплін, у яких кожний модуль містить перелік компетентностей, що формуються через його опанування; - проектування викладачем навчального процесу, яке передбачає розробку лекцій, практичних та лабораторних занять, завдань для самостійної роботи курсантів та курсантів, навчальних проектів проблемного характеру (технологія проблемного навчання); - впровадження тренажерної підготовки, спрямованої на отримання вузькопрофесійних знань, умінь і навичок. |
Опис: | Монографія |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709 |
ISBN: | 978-966-2245-67-7 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voloshynov_Buketov_Organization_of_the_education_process.pdf | 765.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.