Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709
Title: Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі»
Authors: Волошинов, С.А.
Voloshynov, S.A.
Buketov, A.V.
Букетов, А.В.
Keywords: качество знаний
якість знань
державні стандарти
государственные стандарты
комунікативне спілкування
коммуникативное общение
Компетентність
компетентность
Issue Date: 2019
Publisher: ХДМА
Citation: Волошинов С.А. Організація освітнього процесу в Херсонській державній морській академії в умовах проведення дослідно-експериментальної роботи з теми «Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі» / С.А. Волошинов, А.В. Букетов //Теоретико-методичні засади реалізації компетентнісного підходу в системі ступеневої підготовки фахівців морської галузі (Результати наук. пед. експерименту в Херсонський державній морській академії 2014-2018 рр.): монографія / [Л.В. Авраменко та ін.]; за наук. ред. В.В. Чернявського та ін. – Херсон: ХДМА, 2019. – С. 24 - 37.
Series/Report no.: УДК : 378.147:656.61;
Abstract: Формування професійної компетентності здійснюється завдяки взаємопов'язаним та взаємодоповнюючим напрямам освітнього процесу, а саме: академічній підготовці в стінах Морського коледжу і тренажерній підготовці у Херсонському морському спеціалізованому тренажерному центрі при Херсонській державній морській академії. Таким чином, формування конкурентоспроможного випускника та вдосконалення системи професійної підготовки в Морському коледжі здійснюється шляхом: - створення компетентнісних моделей фахівців; - визначення цілей і завдань навчальних курсів на базі компетентнісної моделі фахівця; - розробки компетентнісно-орієнтованих програм фахових дисциплін, у яких кожний модуль містить перелік компетентностей, що формуються через його опанування; - проектування викладачем навчального процесу, яке передбачає розробку лекцій, практичних та лабораторних занять, завдань для самостійної роботи курсантів та курсантів, навчальних проектів проблемного характеру (технологія проблемного навчання); - впровадження тренажерної підготовки, спрямованої на отримання вузькопрофесійних знань, умінь і навичок.
Description: Монографія
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/709
ISBN: 978-966-2245-67-7
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_Buketov_Organization_of_the_education_process.pdf765.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.